/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
HJÆÆÆÆLP
Fra : Aeg1
Vist : 737 gange
20 point
Dato : 05-06-09 18:44

Hejså jeg er lige blivet adoptivfar til 2 små morløse killinger jeg har med held fået dem vænnet til sutteflaske og de spiser flot de er cirka 2 uger gamle men mit problem er med deres afføring jeg kan uden problem få dem til at tisse men ikke gører stort hvordan og hvor tit skider disse små væsner..der er jo heller ikke nogen grund til at slide dem op med frotekluden..håber i kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 05-06-09 19:01

Du kan få hjælp her

http://hittekilling.dk/

Godkendelse af svar
Fra : Aeg1

Dato : 05-06-09 19:17

Tak for svaret dova.super dejligt

Kommentar
Fra : Happy0Meal

Dato : 15-10-09 12:46

Hejsa, Tillykke med de nye killinger Nu er jeg ikke " Katteekspert " men kan det være fordi at de er killinger og at de så ikke burde lave så meget afføring ??

Held og Lykke

Happy0Meal