/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Faderskab
Fra : jgudberg
Vist : 634 gange
20 point
Dato : 05-06-09 11:14

Jeg er lige blevet far til en dejlig søn, bevist med en dnatest, men er taget privat.. Moderen til barnet vil måske skrive en anden på faderskabet.. Har jeg så mistet min dejlige søn.. Hørt at jeg ikk kan kræve noget, hvis en anden mand kommer til at stå på papiret?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 05-06-09 11:22

Er det iorden for dig at have fået en dejlig SØN,

Så syntes jeg deleme også at du burde kæmpe for din ret, og bede fruen tæmmeret om at få slået

fast er det dig eller en anden,

Er det dig så lov dig selv, du har kun børnene til låns, så elsk dem så længe du kan og at de vil holde sig til dig,

Er det dig som er faderen SÅ SKAL DER LYDE ET STORT TILLYKKE herfra vic2000

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 30 point
Dato : 05-06-09 11:34

du kan sagtens få din ret. hvis du gør krav på faderskabet, skal der udtages en blodprøve, hvad enten fruen vil eller ej, og så kommer der et svar på, hvem de er faderen.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-06-09 11:58

Egoistiske kvindfolk der ikke tænker på barnets tarv kan jeg altså ikke klare

Godkendelse af svar
Fra : jgudberg

Dato : 05-06-09 12:01

Tak for svaret trimare46.

Kommentar
Fra : silentgirl

Dato : 05-06-09 12:41

Jeg synes du skal kontakte statsamtet de kan råde dig, de vil efterfølgende indkalde jer alle til enten samtale eller blodprøvetagning, og når først faderskabet er fastslået er der ingen vej udenom, hun kan ikke bare skrive en anden på, så synes helt bestemt du skal gå i statsamtet og søge om en faderskabssag.

Kommentar
Fra : jgudberg

Dato : 05-06-09 22:44

Tak til alle for svarene..