/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Mønthuset Danmark
Fra : Rytterknaegten
Vist : 1261 gange
100 point
Dato : 05-06-09 09:57

Hej derude.

Er der nogen der har erfaring med at købe mønter dette sted, gode dårlige.
er det en god eller dårlig invistering?
Mvh
Rytterknægten

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 110 point
Dato : 05-06-09 10:11

Heldigvis har jeg ingen personlige erfaringer, men det er der masser af andre der har, se fx http://politiken.dk/forbruger/article669247.ece

Og de danske mønter de reklamerer med kan man typisk få til samme pris i banken, eller den kgl. mønt http://www.kgl-moent.dk/ uden at hænge på dyr levering og et abonnemnet

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 05-06-09 10:26

Tak for svaret vagnr.
mere behøver jeg ikke læse, det er helt fint.
Nu er den 500 kr. mønt, jeg HAR købt, så det eneste jeg køber derfra.
Er blevet ringet op et par gange fra Huset, til sidst måtte jeg bede dem, lade være med det.
Nu får jeg så se om det holder.
Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-09 10:28

Køb endelig hvis du gerne vil give overpris og DRUGNE i reklamer - vel og bemærke din FYSISKE POSTKASSE

Firmaet er skam reelt nok - men de lever af "godtroende" samlere.....

Såvidt jeg erindrer er det du nordiske nationalbanker der står bag, med Norge som hovedaktør....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-09 10:29

Citat
Nu får jeg så se om det holder

Det bliver vist ved "drømmeriet"

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 05-06-09 10:37

Refi hygger sig vist

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-09 10:40

Ja - jeg køber IKKE hos mønthuset

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 05-06-09 10:51

Selv tak, rytterknægten

Jeg var lige ved at lade mig friste af Mønthusets reklame for en 20 kr. med vikingeskib på, men efter at have checket dem på nettet gik jeg i nærmeste bank, købte en rulle med 20 stk for 400 kr, beholdt en, brugte et par til smågaver, resten til at købe ind for.