/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Spørgsmål til o.v.n.
Fra : heller22
Vist : 458 gange
50 point
Dato : 01-06-09 22:10

Hej o.v.n.
Citat
Checker du virkelig hver eneste hjemmeside på nettet, inden du besøger dem, og hvordan gør du det?
Citat
check af internet sider: http://www.mywot.com/
Hvordan kan jeg være sikker på, at den side, du her henviser til, er sikker???????
MVH

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-06-09 22:16

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-06-09 22:19

piaskov. Det var tarveligt. Jeg kommer sgu sådan til at svede af grin i denne lummervarme

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-06-09 22:20

Jaja det har været en dejlig sommerdag

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-09 22:25

Du kan ikke være sikker på noget som helst, brug din sunde fornuft, inden du klikker på diverse link: Har den som lægger linket givet en beskrivelse af hvad som besøges? Hvad siger linkscanneren i min browser om det link? Det sidste er det vigtigste, det er jo ikke sikkert at den som smider om sig med link, selv ser efter om der er skidt på siden

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-06-09 22:34

Citat
ser efter om der er skidt på siden
Hvis man ikke ser det, må man sgu håbe, at man kan lugte det

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 01-06-09 22:38

Du kan ikke lugte hvad siden indeholder ikke om så tungen var ude hele tiden, her kan du se hvordan min WOT reagerede, da jeg klikkede på dit link: http://peecee.dk/upload/view/173241/full
der er hundred tusind eller flere som har vurderet sidens indhold, og det stoler jeg så på

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-06-09 22:46

Ja, det ser sgu grimt ud. D.v.s. at i al den tid, hvor jeg har ledt efter både det ene og hint på nettet, har jeg været lige som vores olympiske mestre i roning (Guldfireren): Godttroende .

PS! Du må for alt i verden IKKE blackliste mig

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-06-09 22:48

til OVN

vil du ikke prøve og kontakte mig

eller hvordan kan jeg kontakte dig, du har jo stænget ude ved fordøren

mvh
kjeld

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-06-09 22:57

Hej Keld.
Du skal da bare gøre lige som mig. Stil ovn et spørgsmål her på Kandu. Så kan vi andre også følge med

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-06-09 23:01

jaja det er også super men det er mere privat, så det rager pt ikke andre, men kan måske
gå hen og blive et hit i hverdagen for hele moder danmark, så hvem ved

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-06-09 23:11

OK

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-09 23:13

vic2000 jeg vil tage det op til overvejelse, hvis du fortæller hvad du hedder i dine dobbelt eller er det tre dobbelt profiler, men jeg lover ikke noget, Kandu er videndeling og ikke beregnet til privat snak, der er nogle få favorit brugere som kan skrive til mig privat, de er også i min Messenger.
Jeg har ikke fantasi til hitte på hvad vi kan diskutere privat

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-06-09 23:15

Hej igen Keld.

Jeg glemte helt at sige, at du da er velkommen til at bruge mig som mellemmand til at få ovn til at kontakte dig. Altså: Permission granted!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-09 23:16

I har set billedet på Peecee ? Jeg tager den ned igen nu

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-06-09 23:25

Hej ovn.
Du ved jo nok, at jeg er forholdsvis ny her på Kandu. Derfor har jeg aldrig set, om nogen har tippet det link, du gav mig
Citat
http://www.mywot.com/
Måske det er på sin plads, hvis du tipper alle andre brugere også. For jeg har nu installeret WOT. Og der er ganske rigtigt de der "ringe" efter links til websider. Selv til Kandu er der en grøn ring, der hvor jeg skal åbne fra min mail.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-09 23:31

Læg mærke til den lille prik/stjerne på ringen den betyder at du ikke selv har bedømt siden

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-06-09 23:33

til ovn
der ingen der kan puste og så ha mel i munden, derfor er vic2000 en enlig svale, og vil altid være

mit navn kjeld som du også kan se under psoriasis

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-06-09 23:40

Ja, ja, jeg skal jo lige ha læst manualen, ik? Men da du har vel bedømt den som værende kvalivare, så må den være sikker nok til mig . Så hvad sir du til at tippe den til andre også?

Kommentar
Fra : KanduSvar

Dato : 01-06-09 23:43

Jeg kan da sagtens blæse - - - - -

Kommentar
Fra : KanduSvar

Dato : 01-06-09 23:43

og have mel i munden - - - - -

Kommentar
Fra : KanduSvar

Dato : 01-06-09 23:43

endda samtidig

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-06-09 23:44

Sørens også
Citat
har vel
vel har

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-09 23:45

Nå blæse være med det, det er

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-06-09 23:50

Citat
Du kan ikke lugte hvad siden indeholder ikke om så tungen var ude hele tiden
WUFF WUFF. jA, JEG BRUGER ALTSÅ TRYNEN TIL AT SNUSE MED

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-06-09 23:53

Måske man sku ta sig et par godnat-sjussser, så man ku få en lille blæser på .

Nat nat

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-09 23:57

Det er overstået: http://www.kandu.dk/tip19722.aspx og det gjorde slet ikke ondt
sov godt

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-06-09 00:02

Smukt

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-06-09 11:17

Til ovn

fra ovn
Citat
Min dobbelt gænger er KanduSvar, som blev oprette engang hvor en spørger ikke måtte gætte mig, sådan lige med det samme, profilen er ikke aktiv, jeg kan ikke engang huske hvor jeg sidst loggede som KanduSvar

hej ovn
ovennævnte var lige ude i arkivet for i aftes,, jeg tænkte ikke lige på at det var samme, men super ok

så vedr, mit spørgsmål super Tak for din tilbage melding.
jeg sidder og ærger mig over at man da fa--- ikke kan det gylle
en af bosserne ved blaa, TDC sagde hold da helt ferie kjeld kan du få den ide til at køre på skinner
så vil det give moder DK en kæmpe hjælp i hverdagen

men igen ovn man kommer længst med at være ærlig og jeg takker for din tilbage kende givelse
med dybeste respekt
TAK OVN jeg viil lede videre og prøve om jeg kan finde en sådan gut

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-06-09 21:35

fra ovn

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Ja hvis du forøger point, så kommer spørgsmålet frem blandt seneste 20 igen

er der begrænsninger på hvor mange gange det kan lade sig gøre

og kan det f. eks. ikke lade sig gøre fra side 3

eller kan det ikke lade sig gøre fordi et emne er blevet stor
og hvorfor viser den ikke forøg point
mvh
kjeld

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-06-09 21:49

Citat
Det er overstået: http://www.kandu.dk/tip19722.aspx og det gjorde slet ikke ondt
Og du fik point igen, heldige rad .

Godkendelse af svar
Fra : heller22

Dato : 02-06-09 21:53

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-09 23:36

Selv tak, fik du installeret WOT?