/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Hvorfor mangler farven gul på mine udskr~
Fra : keck
Vist : 1641 gange
70 point
Dato : 07-04-03 20:26

Jeg har lige skiftet både farve/sort patron ud på min HP Deskjet 930C printer, og kan derfor ikke forstå hvorfor farven gul mangler. Kan man ved at rode i et andet program som tilhører min scanner justere i scannerprogrammet farver og det dermed gør at mine udskrift manger den gule farve ?

Håber at der er en der kan give mig en forklaring, på forhånd tak.

Keck

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 20:29

Prøv at køre 'rens dysser' under dit printerprograms toolbox.

Mvh
Søren

Kommentar
Fra : BYLDER

Dato : 07-04-03 20:32

tja selv om det er en ny farvepatron, kan den godt være stoppet. du kan vælge at tage tilbage til butikken med den, du kan også lave en mellem stærk opløsning af edikesyre og vand og stil patronen i. lad den stå der i ca 10-20 min. (vigtig dysserne skal være dækket over) når du tager den op så dup den med et stykke vat eller køkkenrulle, men vær forsigtig, det er et sart område, så ikke gnide men dup, prøv at sæt den i igen og rens dysserne via printerprogrammet.
jesper

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-04-03 23:03

havde også et problem med en blå farve, men jeg kørte 7 rensninger, og så var den god igen, wolla!

Kommentar
Fra : BYLDER

Dato : 08-04-03 02:12

hej Zeroxp og i andre

ja det er også en måde at rense på men jeg vil nok sige, at når man giver ca 1000 kr. Literen for det skide blæk, så er det godt nok en dyr måde at rense sine patron på for nok kommer der ikke noget ud af den ene farve men det gør der i de andre, desuden virker langt de flest printerpatroner ved at varme dysen op, når der så løber blæk igennem holdes dyssen afkølet, kommer der ikke blæk igennem, resikere man at den brænder af, så er der intet at rede.

jesper

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-04-03 22:19

HEJ !
1.ta din Patron og sæt den i igen
2.prøv kun at printe en gul udskrift....
3.under egenskaber for din printer (kontrol panel - printer højre klik og vælg egenskaber) er der flere muligheder
for at tjække om alt er som det skal.....

Kommentar
Fra : summer

Dato : 08-04-03 23:50

http://www.refillshoppen.dk/ har mange gode tips om problemer med genopfyldningen/udskrivningen. Prøv at taste på "Refill Startsæt" - næste side på "spørgsmål". Du kan også skrive specifikt til refillshoppen@refillshoppen.dk om problemet.

Jeg må i seng nu. Vi "ses"
summer

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 15:42

Hejsa, sidder lige og rydder op i mit system, og kan se dit spørgsmål stadig står åben (Kommentar ikke accepteret endnu). Er dette p.g.a. en forglemmelse eller fordi vores / mit svar ikke er fyldestgørende nok??
Hygge... og fortsat god weekend
Søren

Kommentar
Fra : keck

Dato : 26-05-03 15:38

Jeg har simpelthen prøvet alt hvad i har givet af gode råd. Har købt "Refill Startsæt, kørt rens dysser, ja jeg kan blive ved men der er ikke noget af det der virker. Da det ikke er en original HP patron, vil jeg nu prøve at købe den originale.

m.v.h. Keck

Kommentar
Fra : olafgut

Dato : 29-05-03 17:50

jeg kopler den sammen med dvden, men opatingsystem not foundon any devises kommer opp.
den har 72000 hastighet.
den andre hardisken er ikke slave. jeg har prøvd å bytte på stripperen men ingen ting nytter

Kommentar
Fra : olafgut

Dato : 29-05-03 17:55

undskyld, jeg svarte på feil." det var mitt problem dette
jeg har det problemet at ikke svart virker. jeg har en hp deskjet 940c. jeg har og prøvd med å etterfylle blekk ( fargepatron, men da virket ikke den grønne) jeg spylte og renset men jeg måtte kjøpe originalpatron, da virket fargene, men ikke den svarte,når jeg skriver ut fargefotografier så virker den svarte.
vel vel. dett va dett.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-10-03 20:49

1-2-3-4-5-6... måneder gammel... hvad med at lukke og slukke for det her spørgsmål

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-10-03 20:50

1-2-3-4-5-6... måneder gammel... hvad med at lukke og slukke for det her spørgsmål