/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Morgenløb
Fra : Nik_
Vist : 730 gange
50 point
Dato : 21-05-09 20:42

Er det bedst at spise morgenmad før eller efter man har løbet? (hvis man vil forbrænde mest muligt fedt)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-05-09 20:43

Efter.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 21-05-09 21:17

nik_
Gør det før.
for du kan da lige så godt brænde det af med det samme, når du nu går vejen alligevel,
for så er det da heller ikke til besvær resten af dagen

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 21-05-09 21:26

Citat
for så er det da heller ikke til besvær resten af dagen

logik for perlehøns,

ellers skal du jo gå og veje ?? på det til næste dag,
spild af ressurser,

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-05-09 21:39

Spis en banan før du løber, men ikke et stort morgenmåltid.

Accepteret svar
Fra : ingelein

Modtaget 50 point
Dato : 21-05-09 22:31

Hm.......
Når man har indtaget et måltid bruger kroppen straks energi på at fordøje det og det går der en masse blod/ilt til. Ikke i bogstaveligste forstand, men det er jo derfor man i gamle dage heller ikke måtte gå i vandet lige efter at man har spist. Jeg kan ikke tænke mig at det er særlig klogt at tonse rundt med fuld mavesæk.

Vent til du kommer tilbage og lad være med at spise dobbelt så meget som du ellers ville, fordi du er blevet sulten af løbeturen.

Hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 21-05-09 23:18

Nik_

Citat
Jeg kan ikke tænke mig at det er særlig klogt at tonse rundt med fuld mavesæk

man kunne tænke sig den tanke, at man løb langs vandkandten, og ikke i virkeligheden tosse afsted
på cykelstien
for det vil jo nok lyde på samme måde ???????
Skvulp - Skvulp o.s,v,

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 22-05-09 10:45

Tak for svaret ingelein.