/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Savler
Fra : Nik_
Vist : 2882 gange
70 point
Dato : 18-05-09 21:59

Jeg har altid savlet lidt om natten, men på det sidste er det blevet værre. Nu er jeg endda begyndt om aftenen før jeg går i seng, og når jeg ligger mig ned bliver det rigtig slemt. Må tit vende puden pga. våde pletter. Det er virkelig, virkelig irriterende.. Hvad kan man gøre? Forstår det simpelthen ikke..

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 18-05-09 22:05

jeg tænker på om du har oplevet du har været dårlig/blackoutet. så skal du til lægen. Eller noget mindre alvorligt, at du har fået nye tænder, der måske er lidt for store.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 18-05-09 22:06

P.S. mange savler lidt når de sover

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 18-05-09 22:07

Hm nej har ikke været dårlig. Er ved at få visdomstænder, men kan ikke se hvordan det kan medvirke til problemet..

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 18-05-09 22:14

det kan det godt. Prøv at lade tanlæge se på det

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 80 point
Dato : 18-05-09 22:43

Jeg kan godt huske da jeg fik mine visdomstænder, det gav masser af mundvand fordi de irriterede slimhinden i munden.

Sin savlen holder op når dine visdomstænder er vokset helt ud eller du har fået fjernet dem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-09 13:10

manglende tænder - tænder der er ved at gro frem - sove med åben mund - osv osv

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 21-05-09 20:26

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-05-09 22:50

Selv tak du, og bare hold pinen ud, det forsvinder af sig selv igen.