/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Pris på Mærsk aktie
Fra : Krummen
Vist : 2298 gange
500 point
Dato : 17-05-09 20:21

Hvad koster en mærsk aktie.
Lad være at henvise til alverdens sites med økonomi og atiekurser, men kom med en konkret pris, evt med henvisning til hvor prisen er fundet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-05-09 20:27

31.500 Kr
men prisen kan være en helt anden i morgen
er du snotdum

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 17-05-09 20:27
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-05-09 20:34

A-aktierne kurs 31700
B-aktierne kurs 32100
http://www.sydbank.dk/investering/kurser/aktier/aktuelle

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-05-09 20:35

Hvorfor spør du om det teil???

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-05-09 20:37

Tak Refi...
Skal lige afslutte den med psykopaten teil, så lukker jeg

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-05-09 20:42

Tror Teil har været på kursus i at udtrykke sig, sammen med en tidligere bruger herinde der hed arne.jakobsen - han brugte lidt de samme vendinger om folk helt ud af det blå.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-05-09 20:44

Da det er på nettet og online næsten alt handel foregår er man da nødt til at henvise til sider.....eller hvad ?

Ellers må Du i byen og købe en avis hvor kursen står, indtil der kommer ny.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-05-09 20:46

Nå fjoget teil er smuttet. Men nej Teil, det er jeg ikke, men jeg er pisse doven og "betaler" mig af og til at få udført ydelser, som jeg ikke selv gider rode med.

Omvendt behøver jeg ikke spørge dig, om du er snotdum, for det er almindelig kendt at du er småtkørende, foruden at du er pisseubehagelig og småspykopatisk i stort set alle svar du kommer med.

Du kom først med svaret teil, men det er jeg græsk katolsk over for...en stinkbombe som du, der er rådden i bolden skal bare forbigås anytime

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 17-05-09 20:47

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-05-09 20:48

Luffe....jeg køber da bare 10 og dividerer prisen med 10, så har jeg jo prisen på 1 LOOL - Hvor svært kan det være??

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-05-09 21:00

Krummen!
Citat
Hvad koster en mærsk aktie.
Lad være at henvise til alverdens sites med økonomi og atiekurser, men kom med en konkret pris, evt med henvisning til hvor prisen er fundet

Teil er måske speciel, men dine egne kommentarer tyder heller ikke på, at du er anderles.

Citat
men jeg er pisse doven og "betaler" mig af og til at få udført ydelser, som jeg ikke selv gider rode med.

Dovenskab er måske det, der er mest betegnende for dig.

Citat
Omvendt behøver jeg ikke spørge dig, om du er snotdum, for det er almindelig kendt at du er småtkørende, foruden at du er pisseubehagelig og småspykopatisk i stort set alle svar du kommer med.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-05-09 21:06

Tjaeee tro hvad du vil IBM, men min filosofi er nu engang, at man skal give råt for usødet. Jeg opererer med flere lag af sproglig udfoldelse, men at beskrive idioten teil i kancellisprog ville gå hen over hovedet på idioten. Så derfor.....

BTW, så er det vel en menneskeret at være doven, sålænge dovenskaben ikke går ud over andre

Kommentar
Fra : kim85

Dato : 07-08-09 00:26

Fandt dette indlæg, der muligvis også kan hjælpe dig:
http://www.finando.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=3