/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Har et Problem med 5stk. PC
Fra : Jonztrup
Vist : 433 gange
40 point
Dato : 16-05-09 22:43

Hej alle samme, jeg står med et problem ang. 5stk Acer Veriton 7800.
Problemet med dem er at de ikke kan komme på nettet,

-Den manlger Ethernet-Controller.
-Jeg har installeret alt hvad jeg kan sp3-2-1 (windows XP Pro)
-Jeg har hentet Driverne fra Acer's Hjemmeside, intet virker endnu...

-Men der er en Mappe / driver som du kan hente til Veriton 7800 fra Acer's Hjemmeside, som hedder " LAN "

-Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal med den mappe, der ligger ikk nogen " .exe " filer der i, og " Installation Readme " forstår jeg ikke et hak af,'

-Så jeg prøver lykke her for at se om nogen kan Hjælpe mig af med de Computer, de fylder en del.. :)

pfh. TAK!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-05-09 22:47

LAN er dit netkort.
Gå i enhedshåndtering og opdater dit netkort > brug den hentede LAN fil.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 16-05-09 22:49

Hvis der er en inf fil i mappen du har hentet, så gå til Enhedshåndtering (klik på Start og højreklik på Denne computer, klik på Administrer der finder du Enhedshåndtering) klik på det lille + ud for Netværkskort og højre klik på din LAN klik på Opdater driver og lad Windows søge på computeren, eller hvis det ikke lykkes så flyt prikken ned Installer fra en bestemt placering og så pege på mappen du har hentet

Kommentar
Fra : Jonztrup

Dato : 17-05-09 14:03

Hold da kæft, det virkede fint, 1000 tak o.v.n

Godkendelse af svar
Fra : Jonztrup

Dato : 17-05-09 14:04

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-09 17:34

Selv tak, godt du kom på nettet igen