/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Redigere Windows Live Calender
Fra : o.v.n.
Vist : 756 gange
200 point
Dato : 16-05-09 18:27

Hej kan i hjælpe mig med at finde, der hvor jeg kan redigere Windows Live Calender, jeg kan ikke finde det, jeg har læst hjælpe siderne forfra og bagfra jeg åbner browseren og logger ind på Windwos live, åbner calenderen og forsøger at redigere, jeg kan sagtens oprette en ny begivenhed men ikke redigere en jeg allerede har oprettet, det drejer sig om to fødselsdage, jeg har byttet rundt på far og datter og kan ikke rette det og nej jeg kan heller ikke slette fødselsdage, kun oprette nye, det må da være en fejl ? Eller noget jeg har overset, jeg gider ikke kontakte deres support, pigerne er meget flinke, men læser helt tydelig op af en manual, og kender sikkert ikke selv hvordan man bruger Windows live

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 16-05-09 18:31

Hold musen over teksten, så popper der en boks op hvor du kan vælge Rediger eller Slet begivenhed

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-05-09 18:38
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-09 18:49

Jo tak Klaudi, men det gælder ikke fødselsdage der kan jeg kun Se kontaktoplysninger og Angiv påmindelse, Ikke redigere eller slette, under kontaktoplysninger står den forkerte fødselsdag, det er sikkert der jeg skal rette, men hvordan

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-09 18:53

Klaudi det er en du har oprettet i kalenderen ikke ? Så kan jeg også men de her er fra mine kontakter og jeg kan dælme ikke finde ud af at redigere kontakt personers data
Det er anderledes med dem som ikke er i kontakt personer, men kun oprettet i kalenderen

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-09 19:06

Tak for svaret Klaudi. Jeg var blind på minst et øje fokuserede på Vis alle detaljer om kontakt personen og overså at der var en Rediger, lige til at klikke på, over billedet af kontakt personen, vist det som kaldes en fejl 40

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-05-09 19:11

Velbekomme, sidder og roder med det, jeg kan ikke sætte kontakt personer ind!

mvh klaudi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-09 19:22

Godt så er jeg ikke alene det hjalp nu heller ikke med visningen i kalenderen måske skal der gå lidt tid inden Microsoft får opdateret, jeg har klikket på Gem
Angående dit problem, den er lige så simpel som min Vis listen af kontakt personer og oppe øverst klik på Ny husk nu at få den rigtige fødselsdato jeg blev obs på problemet da der kom påmindelse i min mail boks, det er vist noget nyt, mener ikke at jeg plejer at få påmindelser fra Windows live før 2009