/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Handelssignaler for rigdom
Fra : gladston
Vist : 1897 gange
100 point
Dato : 16-05-09 14:33

Handelssignaler for rigdom - en bog af John Larsen til tyve kr pr. side.

Er der nogen, der har læst den?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-05-09 14:35

Citat
John Larsen til tyve kr pr. side.

Det vil jeg ikke betale og dermed ikke læse bogen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-09 15:30

Hvor mange sider har den

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-05-09 15:58

Citat
tyve kr pr. side.

Sådan handler kun svindlere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-05-09 16:23

Næ - jeg har ikke fået den læst............................ endnu. (naiv smiley)

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-05-09 20:12

Jeg læste de første 4 sider....rev de sidste 4 ud og solgte resten til min nabo..han kom tilbage og købte de sidste sider, hvorpå jeg investerede i en lottokupon som kastede 43 kroner af sig....alt i alt en gevinst på 1.623 kroner hvilken er ganske godt i og med at Jeg efter telefonisk kontakt med John Larsen har kastet hele puljen i næste projekt som er en en video med titlen 43 milioner muligheder for at vinde den store gevist i lotto. Løsningen kan jeg da godt afsløre for en snæver inderkreds...man spiller simpelhen på alle kombinationer

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 50 point
Dato : 16-05-09 20:18
Kommentar
Fra : gladston

Dato : 13-06-09 21:51

Sakset fra Betxpert:
Sikke da en bondefangerside. Den får jo alle alarmklokker til at ringe.

Hvis ikke websitens tvivlsomme udseende i sig selv virker afskræmmende, kan man prøve at google John Larsens bog "Handelssignaler For Rigdom" (grinagtig titel i øvrigt), og se hvor mange hits der dukker op. Det er ikke mange for en bog, der angiveligt er udgivet på 7 sprog

Ellers er firmaers kontaktinfo som regel en brugbar indikator for seriøsiteten. To minutters research på Tradesoeasy´s hjemmeside bør være nok til at skræmme de sidste håbefulde væk:

- Der er INTET kontaktinfo: ingen adresse, tlf-nr. eller sågar emailadresse. Kun en kontaktboks, hvor man kan sende forespørgsler. Ville du købe en brugt bil af en mand du aldrig har mødt, talt med eller ved hvor befinder sig?
- Der findes intet firma med det navn i CVR-registeret. Firmaet eksisterer tilsyneladende kun på en hjemmeside.

Leony opridser mange andre gode grunde til at holde sig LANGT væk fra denne slags bondefangeri. Hver gang et nyt scam af denne type dukker op - og tjener penge - kan man undre sig over, at der åbenbart stadig er folk der er villige til at hoppe på limpinden.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-09 07:10

glem det lort

Godkendelse af svar
Fra : gladston

Dato : 30-06-09 14:44

Tak for svaret ziggy99.
Jeg har læst deres "bog", men jeg vil benytte og fortælle, og ADVARE ALLE om TRADESOEASY:

saxet fra Amino

For det første; der findes INTET system, jeg gentager. der eksisterer INTET system til at Trade med der "virker".

Hvis der var et system der kunne forudse markedet var der ikke et marked, og der blev nok heller ikke skrevet bøger om det.

For det andet; det har intet at gøre med rigtig Trading. Det er SPREAD
BETTING. Dvs at man spiller på om man tror kursen på en aktie går op
eller ned. Det eksisterer lovligt i fx UK hvor det hører ind under
spillelovgivningen og derfor ikke beskattes. Næsten på samme måde som
man spiller Oddset på om man tror FCK vinder over Brøndby, eller hvem
der scorer først osv.

Det eneste man får for næsten 2000,- er en grinagtig teknik hvor man efter "4-trinsteknik" følger (kort fortalt):

1. SMA14: Simple Moving Average

2. og holder øje med Candlesticks når de skifter fra positiv til negativ eller omvendt.

3. venter med at væde til kursen rammer gårdsdagens Maxkurs eller Minimumskurs

Det er et par smarte gutter, der er ved at malke en masse privatister der har fået smag for at investere på aktiemarkedet.

Spar jeres penge. Bogen er både fuld af fejl og utrolig tynd. Der findes langt bedre informationer her (GRATIS):

http://www.financial-spread-betting.com/

Kommentar
Fra : Blackhat

Dato : 18-04-11 01:05

Jeg har købt bogen og har kun haft fortjeneste på den lange bane. Så forstår ikke alle de negative indlæg..