/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Isolering af varanda
Fra : Rustica.dk
Vist : 606 gange
308 point
Dato : 14-05-09 20:44

Hej igen Kandu-er.

Ja så er turen kommet til Isolering af varanda.

Jeg har en varanda, som ikke er isoleret, der er kun træbræder på ide / loft.

Det jeg ønsker er at skære det træ ned på siderne, så jeg kan komme ud på den anden side.
Og så lægge isolering ud, og dampspær uden på.
Og til sidst træ tilbage (Det som jeg har skåret af.)

Jeg vil høre om der er en tømmer eller altviden person, der kan hjælpe mig med om dette er måden at gøre det, og om det er lovligt ??

Håber at der er en der kan hjælpe mig.
Evt. gerne med instruktioner trin for trin,, eller link

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-05-09 21:16

Brug stavekontrol

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-05-09 21:56

Mangler du lidt musik Teil, er du bare lidt vranten i dag?

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 14-05-09 22:05

Jeg er ordblind, derfor staver jeg ike så godt.
Men hvis du ikke vil svare, sys jeg ikke det er nødvendigt at du skriver i denne tråd

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 308 point
Dato : 14-05-09 23:41

kan du evt. smide et link til nogle fotos. det ville hjælpe meget.
så skal vi nok få hjulpet dig igennem hele processen.
tømreren

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-05-09 23:45

du kan også sende en privat besked. så finder vi ud af at udveksle mailadresser og klarer det på den måde.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 15-05-09 08:14

Jeg kan ikke helt forstå hvad det er du vil lave så jeg prøver at skive det som jeg forstårspørgsmålet

Har du en varanda med træ både ind ig udvendigt?
Vil du tage den indvendige beklædning af og isolerer og opsætte dampspærer?
Jeg er en gammmel altvidende tømrer og vil gerne hjælpe dig, men det er en forudsætning at jeg har forstået spørgsmålet rigtigt!
Har jeg det?

Bjørn

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 15-05-09 11:04

MANGE Tak for svaret trimare46.

Det var den bedste hjælp der kunne tænkes.

100% perfekt.