/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
netkort via usb
Fra : pepsimax
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 06-04-03 23:06

Hej med jer

Jeg har lige et par spørgsmål som jeg håber
I kan svare på

Hvis jeg har et almindeligt netkort i min pc
Også tilslutter et netkort via usb til brug for
Trådløs net
Hvordan skifter jeg så mellem de to netkort

Og hvilket trådløst net skal jeg vælge

Mvh
Pepsimax

Kommentar
Fra : BYLDER

Dato : 06-04-03 23:20

nu ved jeg ikke om jeg har forstået hvad du mener, men de to kort vil have hver sin ip adr. dermed er det 2 enhedder som virker hver for sig, så entlig behøver du ikke tænke på at skifte mellem de to kort. de virker fint uden at du tænker på det.

Jeg har selv 3 netkort i min et der er indbygget i bundkortet
1 andet der er et switskard
og det 3 er så trådløst
alle disse kort fungere fint hver for sig.

hvis du har win xp, finder comp. helt selv ud af hvad der skal ske, du vælger bare at oprette et hjemme eller mindre kontor netværk, den vil dog forslå at lave bridge imellem kortne, eller det vil den måske, det er ikke lykkeds mig at få det til at køre med det trådløse, men på de to anre kort fungere det fint.