/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
The sims 2 - snydekoder
Fra : Superfreak
Vist : 2244 gange
40 point
Dato : 11-05-09 10:14

Halløj.
Jeg har spillet sims på min gamle stationær , og der kunne jeg godt bruge snydekoder .
Men nu har jeg installeret det på min bærbar (Hp pavilion entertainment Pc), og kan slet ikke få det til at virke.
Man skal jo trykke 'Ctrl + Alt + C' men det virker bare ikke ! .
Er der noget jeg gør forkert ?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 11-05-09 10:17

http://www.sims2you.dk/tips.asp?emne=koder

http://www.snyd.dk/snydekoder/the-sims-2.html

SIMS 2 KODER HER!

stretchskeleton (tal) gør din simmer højere eller lavere, kommer an på om du skriver 0.9 eller 1.9 XD
eks: stretchskeleton 1.1 eller 2 eller 0.7
prøv dig frem:)

motherlode gir 50.000 simolioner. de fleste sims2 spillere kender denne kode, men aligevelX)

move_objects on/off gir dig muglighed for eks: sætte ting steder du nårmalt ik ka, eller sætt ting oven i hinanden.

unlockcareerrewards on/off lukker op for alle ALLE, cariere beløninger! sejt ik!XD

boolprop testingcheatsenabled true/false intast, tryk shift, og tryk på en simmer samtidig, og der vil dukke en masse mugligheder op: make friends for me, eller get fit, and fat. det står godt nok på englsk.

forsetvins gør at når to simmere har "gjordt det der" intaster du denne gode lige så snart de har, og de vil automatisk få tvillinger, når tiden er indeXD

maxmotives gir fuld grøn i alt, sult, træthed, hygliegne osv.

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 12-05-09 21:49

Ja. du skal trykke ctrl-shift-c

Eller prøv følgende
http://forums.gamewinners.com/forums/showthread.php?t=372684 :
The Sims 2 for PC
This is the complete list of cheats from the back of the strategy guide. To open the cheat box, hold down Ctrl, SHIFT and C.

Windows XP Users: In order to use codes you must disable CursorXP. If you don't do this then the cheat box won't come up. Follow these steps to disable it.

1. Go to Control Panel
2. Open the Mouse folder
3. Click the CursorXP tab
4. Check the box that says Disable all
5. Click OK/Apply

Kommentar
Fra : Superfreak

Dato : 13-05-09 08:53

Er der en mulighed for at det er anderledes med Windows Vista ?

Kommentar
Fra : noddie

Dato : 15-07-09 09:12

ja.... du skal holde ctrl + shift og startknappen nede samtidigt og så trykker du C... med hensyn til snydekoder, kan du faktisk bare skrive "help" oppe i den lille boks, og så kommer stortset alle koderne... 8D håber jeg kunne hjælpe lidt ;P

Kommentar
Fra : Superfreak

Dato : 16-07-09 16:53

Ja ! Det virker . tak for hjælpen . den er super !! ;)

Kommentar
Fra : noddie

Dato : 17-07-09 10:33

hehe, det så lidt xD