/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Ihhhh det driller .
Fra : piaskov
Vist : 684 gange
100 point
Dato : 09-05-09 13:27

Hej og øv.
Jeg er ikke meget for at indrømme det.
Men jeg har kvajet mig og har brug for et hurtigt svar.
Jeg vhar nu stjålet leif puter for at skrive her.
Jeg har fået trykket på noget på min egen
Og alt er miniature størrelse......jag kab skutte se hvad der står.
Hvordan får jeg det op i normal størrelse på skærmen igen

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 09-05-09 13:33

Du har fået trykket på Ctrl og scrollet samtidig, prøv igen og se hvad der sker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-05-09 13:34

Hvad er det som er i minature hvis det er de forskellige vinduer, Explorer med flere, så kan da bare trække dem ud i fuld størrelse, eller bruge Maximer knappen, du kan også indstille til at programmer åbner maksimeret, ved at højre klikke på ikonen og vælge Egenskaber og under Kør sætte den til Maksimeret i stedet for Normal vindue

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-05-09 13:34

Der sker ikke en levende fis

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-05-09 13:37

Citat
Hvad er det som er i minature

Det er alle mine adresser jeg har på puteren.
Uanset hvilket vindue jeg vil åbne er det så småt jeg ikke kan læse det. En kandu side fylder ikke noget så småt er det.
Det er ikke større end et lille hjørne på skærmen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-05-09 13:37

ikke fise her i forum, det er et pænt forum

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-05-09 13:39

Kandu siden kan du trææække ud, tag fat der hvor markøren bliver til en dobbelt pil og træk, skriften ændrer du ved at holde Ctrl tasten nede mens du bruger rulle knappen på musen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-05-09 13:41

Har prøvet.
Det er så småt det ikke kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-05-09 13:50

Er du ikke en med bitte små frøken fingre, som kan få fat på selv det mindste ? Selvfølgelig kan det lade sig gøre

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-05-09 13:54

o.v.n. Det KAN vi ikke . Det er så små det ikke kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-05-09 13:54

det vil forkert opløsning af skærmbilledet - højreklik et sted på skrivebordet og vælg egenskaber - tryk på Fanebladet Indstillinger og nu kan du ved hjælp af skyderen bestemme din skærmopløsning. sæt til at starte med som 1024x768

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-05-09 13:56

Hvis Bentjulls forslag heller ikke virker, så har du Systemgendannelsen tilbage som nødløsning

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-05-09 14:00

Hej Bent.
Det hjælper heller ikke. Det er kun skærmopløsningen.
Billedet er stadig kun en lille klat i hjørnet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-05-09 14:01

o.v.n.
Leif spørger hvor det er henne. Han kan ikke huske det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-05-09 14:05

Så er der kun tilbage menuknappen på skærmen og se om det er derinde i har været pilfingeret.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-05-09 14:06

Alle programmer - Tilbehør - Systemværktøjer - Systemgendannelse, hvis du fornylig har installeret et eller andet, så er det væk hvis du vælger en dato før installeringen, dine filer og dokumenter tager ingen skade

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-05-09 14:07

Citat
Det hjælper heller ikke. Det er kun skærmopløsningen
det er da også den det er galt med - har du husket at trykke anvend og OK.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-05-09 14:13

Citat
har du husket at trykke anvend og OK.

Ja vi har ..det hjælper ikke .

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-05-09 14:18

HVORFOR sagde i ikke vi skulle trykkr på ctrl +

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-05-09 14:21

Vi sagde du skulle bruge Ctrl og RULLEHJULET på musen, resultatet er den samme

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-05-09 14:25

Citat
resultatet er den samme

Ikke her. Det lykkedes ikke da vi prøvede....men det er jo også mig

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 09-05-09 14:57

Tak for svaret LuffeA.
Ja hvad skal jeg sige. Fru skov du dummede dig