/ Forside/ Karriere / Offentlige / Selvangivelse / Spørgsmål
10  Busken 360
fradrag ved hobbylandbrug
Fra : kajandersen
Vist : 1591 gange
20 point
Dato : 02-05-09 11:25

Har et hobbylandbrug hvor jeg modtager hektarstøtte til, dette skal skrives i rubrik 20, har talt med skat og de siger når det giver underskud rubrik 112, men den er jo ikke med når jeg ikke har udvidetselvangivelse men den alm er der nogen der ved hvor jeg så skal skrive det
mvh kaj0

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-09 13:06

Du skal bede skattekontoret om at sende dig en udvidet selvangivelse

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 20 point
Dato : 02-05-09 13:44

Du kan selv hente den udvidet selvangivelse hos SKAT

http://www.skat.dk/getFile.aspx?Id=47231

Du udfylder den bare med de oplysninger som står på din nuværende og supplerer der hvor du skal.

Mvh. ampere

Godkendelse af svar
Fra : kajandersen

Dato : 02-05-09 18:55

Tak for svaret ampere.

ved du om jeg kan indsende den via net. tiden render jo lidt fra mig

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 04-05-09 14:08

Hej

Indsendelsesfristen for den udvidet selvangivelse er først den 1. juli og ellers har du mulighed for at indberette via TastSelv.

Mvh. Ampere