/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kingston 8GB Multi-Kit Mobili
Fra : axelbjarne
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 01-05-09 06:53

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-05-09 09:02
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-05-09 09:19

vis din telefon undestøtter micro sd (8Gb) så kan du bruge den
eks. nokia E51 udenstøtter microSD (dog skriver nokia max 4Gb) samt N96-95 mf.
har du et camera der understøtter SD
eks. Canon eos450 understøtter dette (SD)

sættet som du skriver:
der er et hukommelseskort MicroSD 8 GB så er der en kassette hvor du kan sætte microSD kortet i så det bliver til et SD kort (dvs en adapter fra microSD til SD)
så en der en usb kortlæser som kan bruges til din computer så du har mulighed for at flytte filer-billeder mm. fra computeren over på kortet eller den anden vej.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 50 point
Dato : 01-05-09 09:39

hvad der forståes ved Mobility Kit = Mobilitet Kit eller på mere dansk et fleksibel kort på 8gb. med adapter så kortet kan blive en anden størrelse som freks SD kort med tilhørende kortlæser
det er ikke direkte beregnet til en special type mobil med til produkter som understøtte en af disse kort typer det kan være alt fra mobil til camera mm.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 01-05-09 20:57

Tak for svaret rotw.