/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Gendannelse fra USB nøgle
Fra : bjarnebr
Vist : 1129 gange
100 point
Dato : 27-04-09 23:40

Jeg er kommet til at slette en forkert fil fra min usb-nøgle, den ligger ikke i papirkurven, er der nogen der ved hvordan jeg får den tilbage?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-04-09 00:22

Hvilken lås er den nøgle til ?

Spøg til side . Det er vigtigt at du ikke bruger den memory- pind til noget som helst før du er klar med et program, som kan finde slettete filer. Der er flere af dem . Søg på nettet med noget i stil med recovery. Download og installer det . Sæt så først pinden i lige før du starter programmet, og lader det søge filer på pinden.

Når det er vigtigt ikke at bruge den, er det fordi sletning af filer ikke fjerner data, men kun fjerner i indholdstabellen og frigiver pladsen, så nyt kan skrives over. Det sker kun hvis du bruger den. Styresystemet kan skrive infeks og andet sjovt, selv om man ikke bevidst skriver filer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-04-09 03:37

Den her er god, PC Inspector Smart Recovery og den beregnet til hukommelses kort og usb hukommelses stik, den kommer fra samme firma som PC Inspector File Recovery som er beregnet til at gendanne data fra harddisken, men som før skrevet den her er til dit formål:
http://download.cnet.com/PC-Inspector-Smart-Recovery/3000-2242_4-10066144.html

Kommentar
Fra : IMorthorst

Dato : 28-04-09 18:06

undelete-plus.
søg på google.

denne brugte jeg, da det skete for mig!

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-04-09 00:29

Jeg har prøvet begge programmer, i smart recovery fik jeg en fejlmeddelelse om at der manglede et eller andet med registrering og at der manglede en fil (jeg kan ikke engelsk), og Undelete plus kan jeg ikke installere, når jeg kommer til det første vindue hvor jeg skal klikke på næste for at komme videre sker der ikke noget, når jeg klikker på næste ændres musepilen til en pil og et timeglas i ca 5 sekunder, derefter sker der ikke mere.
Jeg kører wista.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 29-04-09 01:51

Der er flere her fra Kandu som er glade for det Recuva har reddet for dem, Recuva kan køre på en Vista comuter, der er intet nævnt om Vista hos PC Inspector, måske derfor du får fejl når du bruger den:
http://www.recuva.com/

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-04-09 10:13

Tak for svaret o.v.n..
Det virker.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-04-09 11:50

Selv tak, godt du fik reddet filen