/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Hvorfra ved Rellom det med Dianetik?
Fra : ram2
Vist : 583 gange
200 point
Dato : 05-04-03 22:28

Hej Rellom.

Svar lige på dette!!

Ram2

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-04-03 23:08

Hej Ram2

Ved godt dette indlæg ikke er stilet til mig, men vover altså at kommentere alligevel.

Hvis jeg har fattet dette korrekt er min kommentar : Er der noget unormalt i, at Rellom ved det, det ved de fleste da - at "Dianetik" er skrevet af L. Ron Hubbard - selv jeg ved det. Mener bestemt det er "common knowledge".

( eller er jeg gået glip af noget andet jeg burde vide inden jeg kastede mig ud i denne kommentar )

God weekend Ram2

Karina

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-04-03 23:20

ram2>>hvis ikke jeg tilfældigt havde læst rellom´s tip http://www.kandu.dk/dk/tip/3458

så havde jeg ikke haft en skid idé om hvad dette spørgsmål gik ud på, og jeg ved godt det ikke er stillede til mig, men derfor er det da rart nok, at kunne se hvad det drejede sig om...

fnollerpige(karina)>>so right

huiiii se en kakaofugl--------------------------------->

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 210 point
Dato : 05-04-03 23:59

Hej Ram2

Da jeg for tyve år siden gik på fritidspædagogseminariet bestilte jeg bogen "Dianetik" hjem
i forbindelse med et projekt.

Jeg ved derfor med 100%, at den er skrevet af L. Ron Hubbard - og jeg ved også, at man
ikke skal kontakte Scientology, medmindre man er interesseret i at blive forsynet med en
jævn strøm af mere eller mindre mærkværdige skrivelser. Det er jeg nemlig blevet lige siden.

Af samme grund ved jeg også, det ikke nytter et klap at bede sig fritaget for yderligere
forsendelser.

Det var derfor, jeg skrev tippet.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 00:02

derfor med 100% = derfor med 100% sikkerhed.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 06-04-03 00:41

Jeg har også for mange år siden været i forbindelse med Scientology, samt været til flere diskutionsmøder ved dem, og man skal være oppe på dupperne
for at "bide skeer med dem", for de er særdeles snu, men de har også deres svagheder, når man ellers kan finde dem.

Bl.a. har de nogle fejlbehæftede spørgeskemaer, som de påstår, at de er umulige
at få rettet, uanset at de må indrømme at de er fejlbehæftede.

De bruges bl.a. til at få folk ind under deres vinger, så de kan plukke dem økonomisk.

Så jeg vil advarer svage sjæle - meget kraftigt - imod at søge hjælp ved dem !

mvh
Dkw M327

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-04-03 02:06

Kære Rellom.
Spændingen udløses.

Når jeg stillede dette sp. var det fordi jeg synes at 1 stjerne for dette tips var alt for lidt. Derfor skal du lige ha 200 oven i hatten, for at kaste lys over tipsdiarréskribenten sentas underlødige tips.

Hermed forklaret.

Mvh.
Ram2

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 06-04-03 02:07

Tak for svaret Rellom.

Kære Rellom.
Spændingen udløses.

Når jeg stillede dette sp. var det fordi jeg synes at 1 stjerne for dette tips var alt for lidt. Derfor skal du lige ha 200 oven i hatten, for at kaste lys over tipsdiarréskribenten sentas underlødige tips.

Hermed forklaret.

Mvh.
Ram2

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-04-03 02:15

Kære Fnoller.

Som du kan se, er min tankegang uransagelig, men der var en mening med galskaben.

Men jeg kunne jo risikere at den beskedne Rellom ikke ville svare, hvis han kendte formålet med spørgsmålet

Ram2

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-04-03 02:28

Hej Ram - aaahhh på den fikse måde - ja, men man bliver hurtig så paranoid herinde

- tit er der en skjult dagsorden, et forsøg på at fælde nogen og en til tider "hvad kan han/ hun have ment med det"-agtig stemning.

Men det var der jo så ikke i dit spørgsmål

- sad lige og tænkte " aaaaiii nu viser det sig da vel ikke Ram er scientologist"......
*griner*

Fortsat god nat og god weekend allesammen.

Hilsen en der lige har siddet i 2 timer og set en Å film af den anden verden *ØV*

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-04-03 02:41

He he.

Sov godt

Ram2