/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Polini Speed Control eller Top Racing?
Fra : kan2
Vist : 405 gange
80 point
Dato : 05-04-03 19:42

Hey...

Hvilken vario er den bedste til en afdroslet 30'er knallert?

Hlsen Alexander

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-04-03 19:51

Hmm... jeg ville vælge polini'en, den køre godt på afdroslede....

Kommentar
Fra : Emil1987

Dato : 06-04-03 10:30

jeg har selv en afdroslet sfx og kører med top racing vario. Den giver ca. 10km/t på toppen

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 06-04-03 11:20

tja, der er jo nok ikke den største forskel, udover navnet...

jeg ville dog stadigvæk vælge polini'en, flere af mine venner kører rundt med sådan en fætter, og det giver en del på afdroslede.... men nu er jeg også bare af den opfattelse at mærkevarer betaler sig, fx. ville jeg da hellere give det dobbelte for fx. polini speed control'en, end en eller anden billig protuna vario.....

Kommentar
Fra : Lars4001

Dato : 06-04-03 11:27

Jeg ville sige at du skulle invistere i en Malossi Multivar.
Men hvis du vil ha Polini eller TP, så køb TP`en, den kører 100 gange så godt.

Ps.
Jon: Men nu er jeg også bare af den opfattelse at mærkevarer betaler sig, fx. ville jeg da hellere give det dobbelte for fx. polini speed control'en, end en eller anden billig protuna vario..... (TP er mærkevarer)

Kommentar
Fra : Lars4001

Dato : 06-04-03 11:29

PPs. Sorry, jeg opfattede spørgsmålet forkert, køb Malossi eller TOP PERFORMENCE!!
Ikke Top Racing, det sucks!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 06-04-03 11:32

Det var jo det jeg mente, for top racing lugter, og da han spurgte om Polini'en eller Top Racing'en var bedst, sagde jeg jo bare at polini'en er bedst af de to...

det er da rigtigt at en malossi multivar helt sikkert ville være bedre, men det var jo ikke det spørgsmålet lød på

Kommentar
Fra : Emil1987

Dato : 06-04-03 11:55

Top racing styrer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!