/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Simkort ud af nokia 2760?
Fra : ilgp
Vist : 1686 gange
150 point
Dato : 25-04-09 09:27

Hej med jer.Er der en der lige ved hvordan man får simkortet ud af en Nokia 2760? Det sidder under "klappen" men jeg kan ikke få åbnet den klap,kan egentlig godt huske at det også var besværligt da jeg skulle sætte det i.Brugsanvisningen er ikke så meget værd syntes jeg.Håber lige på lidt hjælp.

På forhånd tak og god weekend. ilgp

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 160 point
Dato : 25-04-09 09:31

Du skyder klappen til side og åbner

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 25-04-09 09:42

Hej.Jeg har prøvet at skyde knappen,men den rokker sig ikke em mm. men den sidder jo ligesom lidt nede og derfor har jeg en ide om at den måske skal lige som løftes op.Nu har jeg bare brugt den sidste halve time på det drilleri,øv. Mvh ilgp

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 25-04-09 09:46

Hej igen.Nu har jeg lige klaret det.jeg takker for hjælpen.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-04-09 10:36

Velbekomme
God veekend