/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Batteri til græstrimmer
Fra : ara
Vist : 2648 gange
100 point
Dato : 21-04-09 18:08

Hej.

Mit batteri til min græstrimmer Black & Decker GlC2500 er gået total flad.

Kan det virkelig passe at sådan et koster ca 650 kr, når en helt ny maskine incl. Batteri
koster ca 700 kr.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 21-04-09 18:13
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-04-09 18:18
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-09 18:22
Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-09 18:22

Ja det kan sagtens passe....

Det samme gælder også andre former for varer....

En ny printer kan ofte købes billigere en prisen på patronerne

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 21-04-09 18:40

Tak for svaret Nordsted1.

Det er bare for vildt.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 21-04-09 18:43

Det er faktisk ret trist og noget miljøsvineri, at de så ofte er sådan at reservedele koster næsten ligeså meget som en helt ny maskine, hvem giver 590 for et batteri hvis en ny maskine, men ny garanti, koster 700?

Så svaret, hvis du ellers er glad for trimmeren, køb en ny, men husk at aflevere den gamle (i hvert fald batteriet) på genbrugsstationen el. lign.

Med printerne er jeg sikker på de (næsten) ikke tjener penge på printeren, men på patronerne som er enormt dyre. Og patronerne der følger med printeren ved købet er aldrig den store model, men nogle der kan lige kan printe "du er løbet tør for blæk"

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 21-04-09 19:27

Prøv at smide batteriet i fryseren. et par timer og lad det så helt op bagefter