/ Forside/ Karriere / Job / Faglige organisationer / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 460
fagforening/ akasse hvilken???
Fra : rasha01
Vist : 561 gange
100 point
Dato : 16-04-09 20:59

Hej..

Jeg har tænkt at tilmeld mig i fagforening/akasse men hvordan vælger jeg en? Der er mange fagforening? Hvilken fagforening vil i anbefale til lagermedhjælper? Jeg har hørt nogle fagforening giver kursus osv? hvad skal man kig på når man er arbejder kun deltid (15 timer om ugen)?

håber i kan hjælper mig..

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 16-04-09 21:01
Kommentar
Fra : mortenfn

Dato : 16-04-09 21:05

Ja jer er enig. (3F)

Lagerarbejde er i 99% af alle tilfælde overenskomstdækket via 3Fs transportgruppes overenskomster med arbejdsgiverforeningen (AHTS). Det er 3Fs transportgruppe der ubetinget er den fagforening i Danmark der ved mest om området og den fagforenig der kan hjælpe dig bedst, hvis du får behov det.

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 16-04-09 21:21

Du skal helt klart vælge www.3f.dk som i en given situation vil kunne hjælpe dig i den branche som du oplyser.

Mvh. Larsigne

Kommentar
Fra : birkenfeldt

Dato : 16-04-09 21:41

Jeg vil anbefale 3F de ved hvad de snakker om - de kan også rådgive om når du kun har 20 timer om ugen hvordan du bedst er stillet

Godkendelse af svar
Fra : rasha01

Dato : 16-04-09 23:13

Tak for svaret Teil.