/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Medion GPS grækenland.
Fra : Eyvind
Vist : 857 gange
50 point
Dato : 16-04-09 16:57

Jeg har lige fået en Medion GPS med Europa kort men Grækenland er ikke med.
Har jeg lavet en fejl ved installationen eller er grækenland ikke med i Europa.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-09 16:59

Kort inkluderet

Danmark, Sverige, Norge, Italien, Finland, Schweiz, Østrig, Spanien, Portugal, Belgien, Irland, Frankrig, Tyskland, Luxembourg, Nederlandene, Andorra, Liechtenstein, Slovenien, Grækenland, San Marino, Vatikanet, Polen, Storbritannien, Ungarn, Slovakiet, Serbia, Croatia, Estland, Bulgarien, Makedonien, Letland, Rumænien, Litauen, Albanien, Bosnien og Herzegovinia, Monte Carlo

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-09 17:04

Ok - hvilken fejl har jeg så lavet siden grækenland ikke vises.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-09 17:07

Har du da ALLE de andre....

Det kunne jo være fordi visse af dem er på andet kort som IKKE er med i Aldis tilbud (går jeg ud fra det er )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-09 17:09
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-09 17:11

Går jeg til Medion shopping kan der købes supleringskort og der er Grækenland med.
Men i en oversigt står det som om Grækenland skulle være med.
Ja det er det billige tilbud som kører lige nu. 999 kr.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-09 17:12

http://www.medion.de/md96260/dk/flash.html

Den er ganske vist 2 år gammel....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-09 17:13

vender tilbage.................

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-09 17:15

ALLE de medion kort over europa jeg umiddelbart kan se indeholder Grækenland.....

Men som sagt er Aldis tilbud jo ofte "lidt" specielle - et eller andet sted skal de vel spare....

Hvad står der på DVDen ??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-09 17:16

Citat
Hvad står der på DVDen

Det kunne jo være at nogle blot IKKE var preinstalleret... (det er vel af pladshensyn)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-09 18:19

Nu har jeg kigget begge medfølgende CD'er i gennem endnu en gang..................der er kun dem jeg også kan se på GPS'en.
Så det er nok det der gør den billigere. Jeg havde ellers glædet mig til at vade rundt i Grækenland, sammen med den venlige men bestemte damestemme.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-09 19:07

Du må få "madammen# til at vise vej

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 16-04-09 19:08

Alternativt kan du jo tage til Århus - den er vel med

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-09 21:39

Jow Århus er da med, men jeg kom til at sige nej til bro og færge.
Og vælger jeg Cykel som kan komme med et fly, så er der begrænsning på 50km.
Jeg tør slet ikke køre i Århus, for alle veje fører lige lukt ned i havnen, og ud i vandet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-04-09 08:01

Det ender nok med at vi kan køre med google map i stedet.

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 18-04-09 20:18

Hvis du har en løs GPSmodtage rog en telefon med JAVA er Amaze en oplagt mulighed. Godt nok kan det være dyrt at hente data i udlandet, men ....
God fornøjelse.
Leif

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-04-09 21:15

Det er en alm. GPS jeg har:
http://www.medion.de/md96260/dk/flash.html

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 19-04-09 20:38

Tak for svaret refi.
Ok måske Århus - men siden sidst vi var der har vi haft problemer.
I den gamle by købte vi en lokal bitter, og den smager nu meget godt, men vi aner ikke hvordan man siger skål på Århusiansk.

Så hellere en Græsk Raki ..........................................Jamas.