/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
brænde bærbaren
Fra : cool_boy12
Vist : 371 gange
200 point
Dato : 16-04-09 12:27

Hey

jeg vil gerne brænde min bærbar på en måde at det ikke kan betale sig og lave den. nogen der har nogen forslag :) . der er 200 point på højkant til den rigtige svar

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-04-09 12:29

Det er da et spacy spørgsmål at stille.

Men hæld du lidt saltsyre på bundkort og knæk 2 ben af harddisken - så er det vist det?

Kommentar
Fra : cool_boy12

Dato : 16-04-09 12:40

haha jeg ved det. men det skal ikk være synlige skader, det må gerne være noget der sker ved et ^uheld^ , f.eks. med noget sodavand der bliver hældt over eller at jeg ligepludslige taber den. men er bare bange for at det stadigvæk kan betale sig og lave den, hvis det kun er noget sodavand der bliver hældt på. selve bærbar er 1½ år gammel og kostede 7000 kr for ny af.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-04-09 12:44

Er det noget forsikringsfusk, du har gang i?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-04-09 12:47

Bare i affaldsbøtten til forbrændingsanstalten. så bliver den brændt ret så effektivt.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 16-04-09 12:47

Så kan man jo kun håbe på at du blir knaldet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-04-09 12:49

Svindler

Annuller spørgsmålet
Fra : cool_boy12

Dato : 16-04-09 12:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål