/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
skærm
Fra : Lillelotte
Vist : 458 gange
20 point
Dato : 04-04-03 12:54

Jeg har problemer med at skærmen er helt skæv og underlig hvergang jeg starter ,og må derfor hen og indstille skærmen hvergang ! Det er sk........... træls
P.s jeg husker og gemme.
Min skærm er en Proview 19 tommer

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 04-04-03 12:56

Din "hukommelse" inde i skærmen, kan være defekt. Derfor få en tekniker til at lave den. (Håber der er garanti, da det kan koste mange penge)

VH
Mig

Kommentar
Fra : Lillelotte

Dato : 04-04-03 13:12

Det lyder ikke godt

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 04-04-03 13:41

Ellers Prøv at gå ind i menuen og tryk på en knap der hedder "Degauss" det kan måske hjælpe

Kommentar
Fra : xou

Dato : 04-04-03 17:08

det kan godt være driver til bundkortet,skærm kortet
de er på den cd der fuldte med bundkortet pc`en
kan du ikke finde den så skriv lige....