/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Din bedste film/ serie - EVER
Fra : gøgeungen
Vist : 1106 gange
135 point
Dato : 11-04-09 21:26

Som skiften på vægen lyder, GERNE med en begrundelse.

Ønsker hele film-navnet og ikke ? MÅSKE, dem kan jeg selv, til tider.

+
Påske

Accepteret svar
Fra : the_fox

Modtaget 145 point
Dato : 11-04-09 21:37

min bedste film puhaa har mange men den bedste er lets go to prison og employd of the month( månedens medarbejder på engelsk)

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 11-04-09 21:40

Var det en TITEL eller en MENING

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 11-04-09 21:41

Citat
min bedste film puhaa har mange men den bedste er lets go to prison og employd of the month( månedens medarbejder på engelsk)

ups glemte begrundelsen
lets go to prison er god fordi den har en god humor og man lærer lidt om hvordan live evt. kan være inde i fængslet

måndens medarbejder(eng) er sjov fordi den indebære alt om et arbejde hvor nogle vil gøre alt for at blive månedens medarbejder

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 11-04-09 21:44

Selv er til de LIDT ældre film_ gerne S/H
bare er LIDT mere handling i den, end den SENESTE 007 film.
Der fik mig til at skifte film efter 15 minutter.

Men smag og behag_________HELDIGVIS

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 11-04-09 21:45

Går ud fra det er denne.

http://www.imdb.com/title/tt0454987/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-04-09 21:57

En af de mest fantastiske film jeg har set er - filmen om Gandhi -Et fantastisk menneske, og så er den autentisk

http://www.imdb.com/title/tt0083987/

Og helt ovre i den anden genre er Mc Leods Daughters

http://www.imdb.com/find?s=all&q=McLeords+daughters

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 11-04-09 22:01

En af mine __/ nye film er denne__City Of Ember
http://www.imdb.com/title/tt0970411/
Godt lavet og til både store og små, en jeg kan se igen og igen_ men heller ikke mere.
uden det går ud over__KATTEN´s pels

Ellers havde God_Father været en god ''ditto'' men med dagens vold og andet = NEJ

Nå, der kommer vel et par indlæg mere/ ELLER.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 11-04-09 22:08

Citat
En af de mest fantastiske film jeg har set er - filmen om Gandhi -Et fantastisk menneske, og så er den autentisk

Har LIGE / __genset den_ efter 10 år, og JA; den er pengene VÆRD.

Men SYND ? at den starter på/ med et MORD, for de unge der ikke aner HVEM
den lille ''tøjlas'' var.
Kunne de HAVE godt af at se den til THE_END

NB: mener at have set: i TV at hans briller + var blevet solgt,_=
under stor ''STÅHEJ''

Eller s ville jeg nævne Claudius_ serien som en god serie.

Men igen__? alder og andet.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 11-04-09 22:12

Citat
Og helt ovre i den anden genre er Mc Leods Daughters

Donw_under ?= MAD MAX
Den har SÅ ALDRIG set__ men når det RAMMER min 'antenne' skal jeg skrive IGEN.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 11-04-09 22:15

Jo, her et et lille indlæg mere - og det er nok ikke "dagens hit" mere.

Min ven Flicka af Mary O'Hara. Det er en serie på 3 bøger, hvoraf først nævnte er filmatiseret.
Jeg så filmen som barn, men havde læst bøgerne for inden, tre kæmpe store bind, som jeg fik til jul, og egentlig ikke gad at læse - men blev til sidst lokket til det. Da jeg først fik begyndt, var jeg ikke til at stoppe og jeg var direkte ked af det, da jeg var færdig. Jeg har bøgerne endnu i mine gemmer.
Begrundelse: Så fængslende indhold, at et "dovendyr" som mig ikke kunne slippe bøgerne. (Jeg er bestemt ingen læsehest). Filmen var for øvrigt rigtig god også.
Kunne bestemt tænke mig at gense den, selvom det er en børnefilm, for jeg glemmer den aldrig!
MVH Akle

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 11-04-09 22:15

Citat
Den har SÅ ALDRIG set_

Den har JEG aldrig SET = mine taster + meget andet.
Har KUN DR+ TV2.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 11-04-09 22:21

Citat
Jo, her et et lille indlæg mere - og det er nok ikke "dagens hit" mere.

Heller IKKE EMNET

Mener VI __ fik den læst i skolen om Fredagen,
hvis vi havde været RARE === resten af ugen.

Men har ALDRIG set den som film.
Og kommer desværre NOK heller ikke til det,
da den slags ikke lige er MIG.

Men hvad med EMIL_____________________fra
DEN GIVER SGU POTE HOS MIG HVERGANG DEN ER PÅ TV.
Den skal bare være MED DK tale/ ''fortælleren'' han er fandme god til beskrive
alt i den serie.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-04-09 22:21

Serien Brideshead var ski go

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 11-04-09 22:29

Citat
Serien Brideshead var ski go

Kan svagt huske den ? = krig + et par unge mennesker? +
der gerne ville lege med hinanden han + han, så vidt jeg husker den serie

Der er kommet en NY ? film = nået med ''gensyn med samme/ titel''
som skulle være bedre/ værre, afhængig af om man kunne lide
de første 13 afsnit, af den gamle serie.
Og om det har noget med amme at gøre ?

Holder lige en PAUSE knap _ nede og kommer igen.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 11-04-09 22:47

Gøgereden
Deerhunter
Stegte grønne tomater.

Det er filmer man må se før man dør.Det mener jeg.
alimak

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 11-04-09 23:52

http://www.youtube.com/watch?v=YwkuS9FlB7M
Merry Christmas Mr. Lawrence
+++++++++++++++
DENNE GjORDE meget lille indtryk på mig:

http://www.imdb.com/title/tt0082176/
og et liv men kunne FÅ_
MEN ? at 1 DYR__ dyrelægen gav mig en
fuck_pille, dengang = Rohyp:)(&%"!"))
Som nerve_ et eller andet, er over min måde at sige SKÅL PÅ.

Dyret ? m_I_G kommer lige tilbage.
Katten skal lige__være her OSSE

Citat
Gøgereden
Deerhunter
Stegte grønne tomater.

STEGTE GRØNNE__ups, VAR DET NOGET MED EN ''NIGGER'' /
ET / EN RACIST = PANSER / WOW det smagte GODT, og hvor er ''kollegaén henne''

jeppe på sengekanten// ?

Deerhunter/ '' En flue over min kukke_urs REDE_kasse /gøgeungen'' minder for meget om mig selv__gider den IKKE , mere__skal hjem til DYRET.
Med eller uden, HJÆLP___Takker lige MIRITDK::: for et
PAR MÅNEDER`S )/&¤%? = stalcking //
og forsøget på at
gøre mig til et ?? bedre menneske______TAK

WOWWWWWWWWWWWWWW__ gammelt er GODT__ til tider
Disse ovenstående VÆKKER ___??/¤ minder __ nu omdage

Når man tænker på SMÅ_PIGER der forsøger at tage LIVET___
med 15 Panodisser__de MENER det SGU IKKE.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 11-04-09 23:55

LINK:S til alle film kan du få __SMID EN PM

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-04-09 00:05

Den bedste serie ? Den er svær, smag og behag er forskellig (heldigvis) den bedste jeg har set, er den jeg spurgte om her: http://www.kandu.dk/Spg130017.aspx og købte her: http://www.gucca.dk/dvd-film/colorado-sagaen-den-komplette-serie_24195.php den var blevet udsolgt fra det link jeg selv havde fundet, den serie kan jeg se igen og igen og igen og -------------------mange gange mere

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-04-09 00:05

Hver gang jeg får det spørgsmål, ville jeg egentlig gerne at det var en eller anden smart film jeg foreslog...men nej, den der kommer op i mit hovede er:
The never endeing story!
Eller på dansk: Den uendelige historie!

Jeg blev bare så fasineret af den at den har sat sig fast i mit sind.
Normalt gider jeg ikke se en film mere en én gang..jeg er et menneske som keder sig ved gentagelser...men den har jeg set op til flere gange..og det er STORT.
Jeg har set mange andre fantastiske film siden og også film som har sat sig fast, men det er åbenbart FILMEN.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 12-04-09 00:24

Citat
Normalt gider jeg ikke se en film mere en én gang..jeg er et menneske som keder sig ved gentagelser...men den har jeg set op til flere gange..og det er STORT.

ØHHH: så er det åbent bart sidste INDLÆG herfra__)(&&
OG HVEM SAGDE AT GENTAGELSER FREMMER
---

Citat
Den bedste serie ? Den er svær, smag og behag er forskellig (heldigvis) den bedste jeg har set, er den jeg spurgte om her: http://www.kandu.dk/Spg130017.aspx

Mener der gik en anden serie samtidigt, / MAC? Cahan??_ men det var sijjer på S 1 eller 2
tror dog, den er blevet vist på DK_ !!!

Ellers var der også serien_?
STED: Holland / SS_ / noget der senere er blevet gjort GRIN AF_
ALA: _ ???
Har glemt den_ men alle kender den_SERIE

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 12-04-09 00:28

Om BAREN i / åbentbart Frankrig, der sælger_ både det ene og andet
ud af huset__ ISÆR SALAMI_ PØLER OG EN von knæk-pølse af en dame/ der ligner en?

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 12-04-09 00:29

Citat
PØLER

PØLLE
PØSLE

Pølse_

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 12-04-09 00:58

For dem, DER er til det helt rene__LOL + klumme
http://cache.phazeddl.com/1378917/Anne%20Frank%20-%20The%20Whole%20Story%20(2001)%20dvdrip
Citat
alimak

Laver du arbejde//;? eller kun kølere.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 12-04-09 01:04

Citat
DER er til det helt rene

DER IKKE_ er til det helt rene

Citat
Vi mødes alle på samme sted__= OVN_RENS
eller bare et askebæger_MADE IN SILVER / imiteret guld eller
bere den lukkede, med åbne vinduer

Stopper inden jeg kasterer min scooter__LOL

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-04-09 01:13

Ingen ovn rens til mig tak det er også for sent, skidtet hænger for godt fast

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 12-04-09 01:45

Citat
Ingen ovn rens til mig tak det er også for sent, skidtet hænger for godt fast

TJA____hvad skal man sige_
VIRKER DIT OFFICE / 200?__endnu.

Du ville ikke (JO) sende omslaget tilbage/ LICENS

Godkendelse af svar
Fra : gøgeungen

Dato : 12-04-09 06:31

Tak for svaret the_fox.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 12-04-09 06:46

TROEDE DER KOM gode svar= BORTSET FRA =)/¤

Men tiltale er UPS/= skyldig..............

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-04-09 07:02

Må lige nå at tilføje "A beautifull mind". Med Russel crowe i hovedrollen som John Nash. En autentisk fortælling og en rigtig god film.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-04-09 07:41

Tilde38.........Hvor har du ret... den er også helt utrolig

Jeg havde ikke læst på coveret da jeg så den første gang, jeg blev godt nok meget overrasket. Den er også fantastisk spillet