/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Koverter film til .MPEG4
Fra : toby-a
Vist : 756 gange
45 point
Dato : 11-04-09 20:04

Hey.

Er der nogle der kender et program som kan kopiere diverse videofiler (inkl. .AVI) + undertekst filer (.SRT og .SUB) til .MPEG4, så man kan ligge dem ind i iTunes, og afspille på iPod, iPhone osv. Programmet må gerne koste penge.

På forhånd tak.

Mvh.
Toby Andersen

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 55 point
Dato : 11-04-09 20:24

Programmet er gratis og det bedste du kan få, det hedder Super og er super til at omdanne film og lyd til et næsten hvilken som helst format: http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_encoders/super.cfm
jeg finder lige en guide til den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-04-09 20:27

Guiden starter med en film fra Youtube som skal omdannes, det spinger du let og elegant hen over og læser på de næste billeder, i rullemenuen vælger du selvfølgelig mpeg4 i stedet for vob
http://manse9933.dk/sub/html/guide/super_guide/index.htm

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-04-09 20:29

Kan du ikke importere din film med Itunes den burde selv omdanne så de kan bruges på Ipoden

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 11-04-09 21:22

http://www.formatoz.com/
///
TMPGEnc 4.0 XPress kan det hele + mere

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 11-04-09 21:24

Citat
Kan du ikke importere din film med Itunes den burde selv omdanne så de kan bruges på Ipoden

iTunes kan kun bruge .MPEG4 og nogle få andre filformater til video, og den kan desværre ikke selv konvertere det, ligesom den gør med musik.

Godkendelse af svar
Fra : toby-a

Dato : 11-04-09 23:20

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-04-09 23:55

Selv tak, du bliver sikkert glad for Super