/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Revisor søges (2800)
Fra : cconrad
Vist : 336 gange
50 point
Dato : 04-04-03 11:46

Jeg har brug for lidt hjælp med selvangivelsen, bl. a. vedr. virksomhedsordningen/opsparing i virksomheden. Det er en lille enkeltmandsvirksomhed jeg har, hvor jeg selv klarer den daglige bogføring, så det siger sig selv at jeg ikke kan/vil investere en formue. Er her nogen som kan anbefale en revisor, der kan udarbejde et årsregnskab fra min bogføring til rimelige penge eller også bare hjælpe mig lidt med virksomhedsordningen? - Helst i Lyngby-området, men Storkøbenhavn har også interesse.

Mvh
Cconrad

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 04-04-03 12:36

Hejsa cconrad

jeg kender desværre ikke nogle revisorer men hvis du gerne vil have det så billigt som muligt har du så tænkt på at prøve at få fat i en studerende? Når det er et enkeltmandsfirma du ejer er regnskabet vel ikke helt så kompliceret endnu og en studerende kan sagtens klare det. Prøv muligvis på DTU eller Handelshøjskolen. Du kunne hænge en seddel op eller appellere her i dette forum.

det var blot en tanke, håber du kan bruge den til noget....

Kommentar
Fra : kjeldgaard

Dato : 04-04-03 14:27

Hej Conrad,
Der findes små enkeltmandsejede (m/k) regnskabsfirmaer, som ikke er særlig dyre og som yder en professionel indsats. Her kan du f.eks. indhente tilbud fra 2 el. 3 firmaer på den konkrete opgave.
Måske du skulle overveje, at vedkommende efterfølgende bliver hyret ind med mellemrum - f.eks. hvert kvartal - til at checke op på regnskabet. Det koser bestemt ikke en bondegård og så er du sikker på, at du ikke får gjort noget regnskabsteknisk forkert undervejs, som der så skal bruges tid/penge på at få rettet op i den sidste ende.
(kender et par stykker der stod i den situation!!)

mvh kjeldgaard

Kommentar
Fra : schebye

Dato : 01-05-03 20:18

Hej Conrad,

Jeg er HD i regnskab og kunne evt. hjælpe dig, hvis du er interesseret, så kan du sende mig en mail på bschebye@hotmail.com.

Mvh
Schebye

Kommentar
Fra : mesterjakob

Dato : 24-05-03 17:22

Hej Conrad

Min kone driver en bogførings/regnskabsvirksomhed, med speciale i små virksomheder. Hun kan helt sikkert hjælpe dig. Firmaet hedder Talstærk, og du får fat i Tina på 20715464, eller 59179464

Kommentar
Fra : simon100

Dato : 18-06-03 23:22

Hey Conrad

Du har sikkert fået løst dit problem, men hvis ikke så:

har jeg en HD i regnskabsvæsen og arbejder med regnskaber daglig. Jeg vil meget gerne se om jeg kan hjælpe dig. Interesseret så skriv til langemark@pc.dk

Kommentar
Fra : norberth

Dato : 26-08-03 21:43

Først vil jeg lige sige at da du er en enkeltmandsvirksomhed og efter hvad jeg kan forstå har en relativ lav omsætning bejhøver du ikke en registreret revisor til at lave dit regnskab.

Samtidig vil jeg lige minde om at du er omfattet både bogføringsloven og årsregnskabsloven. Hvilket vil sige at dit regnskabsmateriale skal bogføres og at du skal opstille dit regnskab efter årsregnskabslovens klasse A

Der kan du i teorien selv gøre og en standard til opstillingen kan du evt. finde hos bdo.dk

Men jeg vil staldig anbefale dig at henvende til til en der kan hjælpe dig, om ikke andet så bare for at være sikker på om du for alle de fradrag du har krav på.

Desuden, hvis du skal bruge virksomhedsordningen er det MEGET vigtigt at alle reglerne er overholdt ellers kan du nemlig komme ud for at skatteforvalthningen underkender ordningen.

kig evt. på www.gray.dk en af danmarks billigeste revisorer *S*

Vi er til at tale med !

mvh.
Jesper, revisor

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-10-03 08:55

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : xpgubyno2

Dato : 31-03-04 10:49

Hej C

Bare et lille råd. Pas på med de der revisorer for de tager faktisk rø... på en. Jeg er selv nystartet selvstændig (kører på andet år) og jeg laver mit eget regnskab, der så bliver gennemgået af en revisor og det kostede mig 18000. jeg var ved at falde ned af stolen da jeg så regningen. Okay havde jeg så lavet et dårlig rengskab, men mine tal passede med hans.