/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Bredbånds tv fra TDC.....
Fra : Visionary
Vist : 1134 gange
130 point
Dato : 05-04-09 09:23

Er der nogen herinde som har erfaringer med dette??

Meget gerne med stabilitet, hastigheder olign...

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 05-04-09 09:59

Ja jeg har erfaring med det. Det virker upåklageligt. Selvom man benytter p2p programmer med mere. Routeren er simpelthen gearet til at kunne klare belastningerne. Det virker super...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-04-09 11:47

Ja det er meget stabilt og det holder hastigheden som man betaler for. Så du bliver ikke snydt.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 05-04-09 13:59

Tilslutter mig de foranstående, men må tilføje at jeg har været abonnement ved TDC, og på et tidspunkt kunne jeg opgradere gratis, og jeg talte med dem for ikke at få bøvl. Det var i orden, og de opgraderede straks, - men da jeg fik fatkura var der bare lagt 100 kr.. på for opgradering. Så jeg valgte at flytte straks, da jeg tidligere ved Tele2 havde et forfærdeligt problem, med deres bogholderi.
TDC hovedaktionær er i dag amerikansk, og der skal skovles penge ind til auktionæerene, på mere eller mindre pæne måder.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 05-04-09 20:50

Det er noget af det bedste det holder alt hvad det lover

Kommentar
Fra : Visionary

Dato : 08-04-09 16:34

Har i kunne mærke nogen forskel, når der er flere Tv igang??

Hvad har i af hastigheder på jeres internet??

PS: Rigtig gode kommentarer....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-04-09 07:40

Geografisk kan der være stor forskel på kvalitet, hastighed m.m.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-04-09 07:42

Her ude på prærien er TDC ikke interesseret i service og vedligehold.
Derfor fandt vi en anden udbyder.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 14-04-09 07:55
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-09 09:00

Vi har også lige fået bredbånd-Tv, men TDC kan ikke holde den hastighed vi blev lovet (og betaler for), vi har 15 mbit og ønskede 20

Vi er spændt på at se næste regning, for der skulle prisen være reguleret for den manglende hastighed, er den ikke det, kan de hente deres isenkram igen, så kan vi godt leve uden de 28 kanaler

Ellers er vi super tilfredse... vi har fået sat en eller anden himstergims op på sønnens værelse, så han uafhængigt af os, kan vælge de kanaler han vil se, det koster ca 50 kr ekstra om måneden

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 15-04-09 11:29

TDC

Accepteret svar
Fra : zippah

Modtaget 130 point
Dato : 26-04-09 18:46

Mine forældre bor i hus uden kabeltv og jeg er godt misundlig på at de ikke havde tdctv mens jeg boede der, De har haft produktet i 2½ år da de var under en af forsøgs centralerne.

Selve billedkvaliteten er altid god, dog afhængig af det tv stationerne sender med, tvstationerne har det med at blande rigtig meget, 4:3/16:9 især kanal5. og live fodbold er altid lidt grimmere end studiet.
det hele er bestilt som en 10mbit/1mbit mener jeg, det først for nylig med det der trio, men lige denne del er mere bestemt af ens økonomi og afstand til centralen.

Selve tv delen har første ret til den DELTE båndbredde og så kommer internet til sidst så jo flere tv jo mindre båndbredde, det er jo ikke fiber ;) men der gælder det samme dog den klare bare lidt ekstra, mine forældre kører 2 tv og bredbånds telefoni, og internet kører fint mens alt er på jeg har dog ikke testet hastighed men det vel det halve måske? det "lagger" hvertfald ikke

alt i alt et godt produktet, billigere end parabol , uden fugleskræmsel på taget og så med internet.
Dog vinder kabeltv og HD kanaler mit hjerte for du kommer ikke til at udnytte et HD rdy fjernsyn uden så har du kabeltv så ofre lidt ekstra og nyd 1080i

Godkendelse af svar
Fra : Visionary

Dato : 08-05-09 10:36

Tak for svaret zippah.