/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Olivetti D1301 til PC
Fra : prisme
Vist : 407 gange
40 point
Dato : 03-04-03 18:50

Jeg vil gerne vide hvor jeg kan købe software og kabel til min Olivetti D1301?

Og om der er lavet en ny firmware?

Kommentar
Fra : fbra01

Dato : 29-12-03 21:47

Du kan prøve her http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showforum=16
Men hvis der er ram nok kan du installere win-xp der er firmware inbygget.

mvh. fbra01

Kommentar
Fra : prisme

Dato : 30-12-03 12:01

fbra01.

Jeg tror du skal lærer lidt mere om EDB før du svarer på dette spørgsmål. Olivetti D1301 er en lille databank, som havde nogle ok muligheder for netværk og sådan og ikke en bærbare! Så XP kan nok ikke lige gå! Desuden har jeg ikke den mere, da det er et stykke tid siden jeg har oprettet dette spørgsmål.

Men tak (tror jeg nok)

Kommentar
Fra : fbra01

Dato : 30-12-03 21:46

Er det så ikke på tide du lukker for ubesvarde spd.
(ellers er det kun for at hjælpe og ikke at blive svinet til (tror jeg nok jeg bliver))

Kommentar
Fra : prisme

Dato : 31-12-03 13:16

Du bliver ikke svinet til... Jeg har aldrig brugt kandu.dk, jeg synes exp.dk er bedre. Derfor glemmer jeg tit at jeg har oprettet et enkelt spørgsmål eller 2.

Undskyld hvis du føler dig tilsvinet, men det var jo ikke en bærbare...

Foresten aner jeg ikke hvordan man lukker et spørgsmål?

Godt nytår