/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Til Amiga Fans.
Fra : Eyvind
Vist : 552 gange
10 point
Dato : 29-03-09 10:35

Jeg faldt lige over denne side, som Amigafans måske kan bruge.
http://bluefive.pair.com/free_computer_software_for_amiga.htm

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-09 13:25

Har godt nok en Amiga 600, men om den du'r mere ved jeg ikke,
det er nok 15 år siden den har kørt, man kan jo nok ikke engang huske at starte den

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-03-09 13:48

Jeg kan først hjælpe når jeg har fået startet min ZX 80 - hvis jeg finder den.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 29-03-09 19:31

TAK! Det skal jeg bestemt have kigget på.

Jeg er ivrig bruger på blandt andet www.amiga.dk og www.amiga.org
Jeg har hele samlingen af Commodore's Amiga maskiner.

A1000
A500
A2000
A600
A3000
A4000
A1200
CD32
CDTV

Min første computer var en A500, herlig maskine
Det utrolige er, min A4000 med 50Mhz processor, 146Mb ram, 10/100 netkort, Voodoo 3 grafikkort, CD brænder osv... Kan stadig klare mine computerbehov! Selvom jeg har en windoze box ved siden af, knap så sjov..

Det bedste ved at være på internettet med en Amiga er at jeg på ingen måde skal bekymre mig om virus, spyware og andet snavs

Accepteret svar
Fra : taunusanden

Modtaget 10 point
Dato : 29-03-09 22:04

Der var nogle sjove bootpics fra windoze 3.1 tiden og nogle gui's til at gøre nogle ting lidt nemmere. Men desværre ikke noget helt vildt.

Programmerne bliver desuden hentet fra http://aminet.net/ hvilket er en guldgrube for os Amiga nørder

Jeg vil lige benytte muligheden igen til at nævne www.retro-computer.dk

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-09 18:46

Tak for svaret taunusanden. Jeg har selv leget med en Comodore 10 med skærm og tastatur og comp. ud i et stykke..........for meget længe siden.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 08-04-09 19:48

Sådan en har jeg aldrig set

jeg har C64 og C128, men de er dog ikke i brug.