/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gendannelse fra sikkerhedskopi
Fra : hovhow
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 18-03-09 22:38

Hey ...

Håber nogen kan hjælpe.

Har lige kørt gendannelse fra sikkerhedskopi, hvilket har resulteret i at drev c:\ ikke længere er tilgængeligt, det betyder samtidig at vi ikke kan komme til de gendannede mapper? Hva' fa*** sker der? Hvorfor låser den drev c??

Vi kører XP homeedition, og har brugt det indbyggede sikkerhedskopi-system til backup / gendannelse.

Kender nogen dette problem? Bliver glad for gode råd!

M.v.h.
HovHow

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 19-03-09 00:46

Du kunne måske klikke på start > programmer > tilbehør > systemværktøjer > systemgendanne>

Og derfra lave en systemgendannelse til før, I lavede den handling, der lukker dig ude af dit
C-DREV.

Held og lykke!

Mvh
joan

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 19-03-09 01:51

Lav en dynamisk opdatering:

Installations CD'en starter man op på - kører fordi R - hen til næste og trykker på installering, så vælger man at ligge det oven i det gamle...ikke noget med at formatere, altså ikke tryk på F. Så bevarer du mapperne og programmerne som er installeret.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-04-09 01:19

Har du været over i fejlsikret tilstand, som du kommer ved at boote på F8, eller F5...boote, lige som når man morser - det skal gøres i opstartsfasen af Windows -.

Annuller spørgsmålet
Fra : hovhow

Dato : 10-04-09 19:03

Jeg beklager den lange tavshed...skal ikke trætte med forklaringer....

Vi besluttede at sende pc'en til "doktoren" og indlæste backupen på en frisk pc = no prolem.

Den anden pc havde også godt af en gang fransk vask og strygning!!

Tak for alle gode forslag, som sikkert kan bruges i en anden situation.

M.v.h.
HovHow