/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
IT arbejde i udlandet
Fra : MKirsbo
Vist : 720 gange
40 point
Dato : 02-04-03 12:59

Hej!

Jeg skal til at søge IT job i udlandet. Jeg har bare ikke den fjerneste anelse om hvor jeg skal henvende mig.

Mit spørgsmål går på om der eksisterer nogle firmaer / websider, som formidler IT jobs på tværs af landegrænserne?
Jeg er primært interesseret i USA og England.

mvh Kirsbo

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 02-04-03 15:28

Som jeg altid har sagt, er www.google.com din ven i nøden...

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Jenskumar

Dato : 02-04-03 15:38

Hej

prøv http://www.arbejd-hjemmefra.com der kan du nok få flere oplysninger

Kommentar
Fra : MKirsbo

Dato : 02-04-03 17:26

Hvordan hænger "Jeg skal til at søge IT job i udlandet." og "www.arbejd-hjemmefra.com" sammen?

Kun seriøse indslag tak

Kommentar
Fra : larzframarz

Dato : 06-05-03 12:13

Der findes en side som er en hjælp http://www.udvandrerne.dk mange praktiske erfaringer og facts

Accepteret svar
Fra : mlarsen_dk

Modtaget 40 point
Dato : 13-07-03 09:36

Jeg har prøvet det samme, og jeg må sige at hvis det drejer sig om jobsøgning i Europa, så er Stepstone din ven. Stepstone har afdelinger i de fleste europæiske lande.

Godkendelse af svar
Fra : MKirsbo

Dato : 25-07-03 21:10

Tak for svaret mlarsen_dk.