/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Sex via nettet
Fra : Bimse1
Vist : 871 gange
28 point
Dato : 02-04-03 12:08

Hej Mænd !

Tænder i på sex via nettet!!
Hvad kigger i på ?? Hvad alder ??
Jeg er ved at gå i koma over min mands sexkiggeri !!
Teen....teen cleanteean !!!!!!!!
Hvad er det i vil ha ??
Jeg troede at i ville have os unge på (30 til 40)
Og så er det sådan noget kuvøseguf !!!
Når jeg spør han sir han at det er fordi jeg er blevet for krævende i sengen , og det kunne værer sjovt at prøve at værer sammen med en ung der ikke har erfaring ???

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 38 point
Dato : 02-04-03 12:37

Der er vist noget pædofilt over at beskylde alle andre mænd for at have samme interesse som han selv...

Spøg til side, det er bestemt lækkert med de babes der er omkring de 35 (f.eks. Demi Moore eller Sandra Bullock) og der er også masser af nude pics af dem på nettet.

Når din mand siger du er blevet for "krævende" er han med Susanne Bjerrehuus' ord blevet "for doven" -- køb Ekstra Bladet om søndagen og læs lidt mere om hvordan du og din mand holder ilden vedlige.

Jeg er selv 29, og min kone bliver 25 til oktober.... Sexlivet skal holdes vedlige med små klem, lidt drilleri - øjenspil, you name it.

Se så at få skeen over i den anden hånd. Så må han sg* kigge lidt mindre på bilen --> og lidt mere på dig.

Held og lykke med sådan en sex-svækling...

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-04-03 12:50

Ligefrem pædofilt !!! sjovt ordvalg ....

men giver dig ret Henrik, i den med "sex-svækling" ..... der er ikke noget unaturligt i at man kigger på damer, det gør mænd ( og kvinder for den sags skyld ) men at sidde og surfe pornosider og især teensex sider - se det er der det kommer ind i billedet med det "pædofile" ( måske synes jeg nu stadig ikke helt det dækker så godt ).

Jeg antager at disse piger din mand kigger på er 16-17-18 år, og hvis din mand osse som du er mellem 30 og 40 år er det altså ikke helt sundt og normalt, et tegn på udtalt umodenhed.

For ikke at tærske langhalm på dette emne, vil jeg sige hvad jeg ville gøre i en sådan situation - forbyd ham det, eller bede ham daffe af!!!!

Lad ham endelig "afprøve" en yngre - det bliver jo alligevel måske udfaldet ( og så tag det som et kompliment at du er for krævende i sengen, det afslører nemlig at din mand IKKE har hvad der skal til for, at tilfredsstille en voksen, moden QUINDE !!! )

P.S man behøver ikke være Demi Moore eller Sandra Bullock for at se dejlig ud - ikke engang selv om man er 35 år

Hilsen Karina

Kommentar
Fra : DK93

Dato : 02-04-03 12:55

Lidt fræk film er nu ikke så dårligt, men så skal du være sammen med ens partner. Det andet er nok bare et pubertetsproblem

Go on
dk93

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-04-03 13:13

Hmmm! Hvorfor holdt jeg mig dog ikke fra at klikke på dette emne... tsk, tsk

Kan man være for krævende i sengen - jeg tvivler!
'Sengen' eller ' elskov' (kært barn mange navne) er forhåbentligt en tovejs kommunikation / oplevelse.

Du kan godt lukke af for 'kiggeriet', se http://www.tryus.dk/enologic.asp

Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : Bimse1

Dato : 02-04-03 13:18

Tak for svaret h_blunck.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-04-03 13:19

CLAN, hvorfor - er der noget der "skurer" dine øjne - og selvom du kigger og fortryder, er det ikke en nødvendighed du skriver noget - finder du emnet "dumt" eller hvad du nu end mener med "hhmmmm" og "tsk tsk" kan du jo bare læse, og konstatere "det her gider jeg bare slet ikke kommentere"

Karina

Kommentar
Fra : Bimse1

Dato : 02-04-03 13:21

Det er jo ikk`småpiger på 16-17 år han tænder på !!
Men jeg bliver bare så ked af alt det sex kiggeri , og så er alle sporene osse slettet , det bryder jeg mig ikke om , det er jo som der er noget jeg ikke må se

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-04-03 13:25

Du skrev selv teens - og man er teen indtil man er 20 .....
så deraf antager de fleste nok du mener fra 19 år og nedefter....

Kommentar
Fra : Bimse1

Dato : 02-04-03 13:27

Det er mange af de hjemmesidder der starter med Teean el Cleantean

Kommentar
Fra : amor

Dato : 02-04-03 14:24

Ja det er rigtigt. Det er fordi jeres krav ( ikke dem du kalder ” Teen” )går ud på at vi mænd skal knokle, på at finde jeres forsvindende nydelses bundlinie. I stedet for at vi mænd slappe af og nyde gensidigt sex og værdsættelse. Derfor er det håbløst at vi mænd kan give jer Orgasme, når vi skal i hård fysisk arbejde i mange dage og nætter i træk hver gang vi har lyst til at have sjove stunder med lidt romance. Ja, i kvinder(kun de gravede) har tabt det med erotikken og nydelsen, fordi i kender ikke jeres seksualitet. Derfor vil vi mænd ikke længere være med på jeres evindelige jagt efter orgasmen. Også fordi når den(ORGASMEN) endelige kommer, er i ikke i stand til at registrere den. Og/eller i er for egoister og grådige og ville bare have mere og mere. Og her elsker i at holder fast i mander kvinder mønsterrolle. Manden skal være mand og kvinden skal være kvinde. Manden skal være aktiv og tage initiativet og knokler for begge, mens kvinden skal være passiv, og skal varmes op mens hun venter på at manden finder hendes seksualitet frem og serverer det på et sølvfad med en rød rose i munden.
Nej tak, ja tak til TEEN .. cleanteen og hvem ellers!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-04-03 14:47

*kæmpegrineren*

[citat]
Også fordi når den(ORGASMEN) endelige kommer, er i ikke i stand til at registrere den
[/code]

øøhhh nå, er det ikke lidt vel meget at udtale sig så konkret......
det virker lidt "selv-oplevet".

[citat]
- .... går ud på at vi mænd skal knokle, på at finde jeres forsvindende nydelses bundlinie
[/code]

det lyder osse lidt som om du der refererer til noget på din egen hjemmefront - for det der er da noget bavl at sige, sådan kan man da ikke bare generalisere kvinder.

- måske det kommer af at du og andre med den mening, ikke har hvad der skal til for at imødekomme en kvindes behov.

Karina
P.S - og nej tror ikke kvinder forventer at få deres egen seksualitet serveret som du kalder det - for det er jo netop det der er min pointe - vi har fundet den og så skal I mænd holde op med at tro at vi FORVENTER den orgasme, det er et tegn på umodenhed at ( nogle ) mænd tror den skal indfinde sig hver evig eneste gang.....

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-04-03 22:45

Fnollerpige, det kan jeg kun give dig ret i!!!

Det nytter altså ikke at nogen generalisere, for det er jo ikke alle kvinder der er som beskrevet!!

Mange mænd kigger net-porno, og jeg afskyer det også, og jeg er hverken gammel eller kedelig, men jeg har bare ikke længere den samme tid til at være der for ham 2-5 gange dagligt, og så kan det godt være enormt frustrerende at opleve at han finder de billige tøser på nettet skide dejlige!!

Der er kun 2 ting at gøre ved det!!
Acceptere det, eller bede ham stoppe eller skride!!
Den virkede her!!

Jeg kender min sexualitet, og det gør han også, men tiden og energien skal også være der, og ind i mellem tror jeg at nogle mænd glemmer at børn, arbejde og husholdning ikke gør sig selv!!

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-04-03 22:45

Fnollerpige, det kan jeg kun give dig ret i!!!

Det nytter altså ikke at nogen generalisere, for det er jo ikke alle kvinder der er som beskrevet!!

Mange mænd kigger net-porno, og jeg afskyer det også, og jeg er hverken gammel eller kedelig, men jeg har bare ikke længere den samme tid til at være der for ham 2-5 gange dagligt, og så kan det godt være enormt frustrerende at opleve at han finder de billige tøser på nettet skide dejlige!!

Der er kun 2 ting at gøre ved det!!
Acceptere det, eller bede ham stoppe eller skride!!
Den virkede her!!

Jeg kender min sexualitet, og det gør han også, men tiden og energien skal også være der, og ind i mellem tror jeg at nogle mænd glemmer at børn, arbejde og husholdning ikke gør sig selv!!

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-04-03 22:46

UPS!!
Den kom sq to gange!!

Kommentar
Fra : amor

Dato : 03-04-03 15:44

Hej igen,..nicolehh. Kom to gange .... med ->” mænd glemmer at børn, arbejde og husholdning..o.s.v. Her har vi det samme oldfrase igen. Det er lige som om mænd lave ikke andet end at tænke på sex og at bole. Husk nu det er os mænd som lave mest, gerne for os selv og for vore familier, altså kvinder og børn o.s.v. Der er altså formål og god meninger med det vi mænd laver. Bøf på bord, parfume, o.s.v. Det er os som laver de flotte produkter og reklamer, og også alt andet l.o.r.t. Men det er (mange) kvinder - for at ikke generalisere- som tager alt det l.o.r.t. på osv.
Ja det er vores skyld- nu kommer kvinder også med krig oveni - fordi mænd skal have store flotte huse, biler, og skal også være slanke, høje og har Marlboromand looks- om han er bøsse eller ej er uinteressent for Q. Efter 10 års hård arbejde for at stable et godt liv op, så vil i - de fleste kvinder - stadig have at vi ser ud som Oskar film stjerne el. frække unge karle el. som single racekører osv.
Og når vi er i 40,erne. og vil have sex med henne vi tror er vores halvdel, så skal vi på Orgasme jagt og hård arbejde i stedet for.
I vil hellere være sammen med – stadigvæk – Marlboro mand. I vil have Supermand – lyt til Eminems ”Supermand”, som udkommer på gaden til Påske, måske.

Er der kvinder som ikke vil have en mand uden: BØF på bord, S. hus, S. bil, Hår på hoved (ikke selv forskyldt), åben skjorte ned til navlen? Er der kvinder der vil have mænd som er loyale, med ikke frække (ikke skørtejæger)el. med ikke machos (men tage hensyn & kærlig)looks, osv. men absolut ikke kedelige at være sammen med, som kan også snakke børn, mad og rejser?

Hvorforr den STATISKE flugt – sex på nettet – er konsekvensen. Dog er den bedre, men måske dommere, end at rende ude efter sex.. Så, kvinder! Vågn op og tag det som en advarselstegn, når jeres mænd stadigvæk nøjes med sex kun på nettet

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 03-04-03 17:19

Amor>> den beskrivelse du giver af hvordan "vi" kvinder vil have en mand passer jo så ikke på alle!!
Fx. er min egen mand den type du beskriver sidst, altså;

Er der kvinder som ikke vil have en mand uden: BØF på bord, S. hus, S. bil, Hår på hoved (ikke selv forskyldt), åben skjorte ned til navlen? Er der kvinder der vil have mænd som er loyale, med ikke frække (ikke skørtejæger)el. med ikke machos (men tage hensyn & kærlig)looks, osv. men absolut ikke kedelige at være sammen med, som kan også snakke børn, mad og rejser?

Med min mand følger der hverken bøf på bordet, hus eller bil...
Han har ej heller for meget hår på hovedet eller åben skjorte og han er overhovedet ikke "macho", men er både sød og kærlig, og det bliver han jo stadig ikke huslig af!! Vel?!?
Og det kan jeg lide ved ham!!

Det mener jeg dog stadig ikke giver "ret" til net-sex eller utroskab på nogen måde, da det jo er MIG han er sammen med, og hvis han føler at jeg svigter ham sexuelt, så skulle han tænke på om ikke oggså han svigter mig husligt!!!

Da jeg spurte ham om det, kunne han jo kun bekræfte, og hjælper så også til herhjemme nu!!
Og det bliver han så også "belønnet" for!!

Og nu kan vi så leve videre med den samme glæde for hinanden, som vi gjorde inden vi fik børn!!

Kommentar
Fra : amor

Dato : 04-04-03 11:39

nicolehh>> du går altså ind for "belønning" interaktion. Han gnubber gryden -> hun sidder sig på hans cykelstang, i den rækkefølge. Altså noget for noget. Dvs. en form for betaling for en ydelse = Han betaler -> hun spreder be...

Er det sådan skal jeg forstå det?

Hvor er passionen så?, Lyst, begær; liderlighed og kødets lyst lukker du ude disse naturlige følelse/ instinkter, el. holder du bare din Seksuel lyst tilbage indtil han er færdig med at vaske op?

Hvad er der tilbage i dig af den unge uberegnede pige du var en gang? Sex på nettet er måske rejse tilbage i tid, for din mand, der hvor du var med hvor og når som helst. En flugt og længsel efter dig. Mon ikke det fordi du er blevet for tung at danse med?

NB.: Når jeg taler om unge pige osv. Så mener jeg ikke unge under 22 år, er en interessant seksuelle emne for mig, bare for at have det på plads.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 04-04-03 15:28

Nej, jeg mener ikke at han bliver "betalt" for at gøre noget husligt, men han får jo det ud af det at jeg har mere tid og overskud til at være sammen med ham på det sexuelle plan...

Det er det jeg mener med "belønning"...
If you know...!??!

Som svar på det du skriver:

Hvor er passionen så?, Lyst, begær; liderlighed og kødets lyst lukker du ude disse naturlige følelse/ instinkter, el. holder du bare din Seksuel lyst tilbage indtil han er færdig med at vaske op?

kan jeg kun skrive, nej, selvfølgelig gør jeg ikke det...
Men det er bare ikke altid der er overskud til at følge de lyster og det begær, og så nytter det jo ikke noget at lade ungen skrige og opvasken stå til i morgen, for at følge sit behov!!

Nogen skal jo gøre de ting!!!

Kommentar
Fra : Mikey_Aarhus

Dato : 17-04-03 13:02

Min kæreste ser en del porno åbenbart fandt ud af detgår da der blev spurgt om jeg ikke vil se med.
Jeg ser intet forkert i at man ser på porno via nettet så længe det er bare for at få stillet sin liderlighed når kæresten(manden/konen or whatever ikke er der.

Jeg tror mange mænd ikke rigtigt ved hvad de har i deres forhold ,de er måske bange for at sige de har en sex fantasi og den er sådan her ...-.,.-.., ,de holder det så for dem selv og surfer på nettet efter porno ,hvilket kan være ekstrem sårende for ens partner.

Jeg forstår det ikke , alså alt det med porno måske efter 10 års dejligt ægteskab kunne det måske væe sjovt at se på sådan noget en gang hver 6 månede , jeg forstår det simpelt hen ikke.

Men til Bimse skrid fra din kæreste/mand for nu snakker han sgu om at være sammen med en anden!!! ,det e rikke bare længere net porno har kikker på næææ nej nu vil han også til at lægge med et andet menneske ,det er noget jeg ALDRIG vil gå med til og hvis det kom fra min kæreste som jeg elsker over alt på jorden ja så bliv min kæreste DROPPET! ,for jeg er meget mere værd en sådan en SVIN....( undskyld hvis jeg er for hård).

Men spørg lige din kæreste engang om du må ligge med andre mennesker og kik så nøje på hans reaktion ,han vil sikkert blive sur og rynke på næsen (det vil jeg da håbe for din skyld) men hvis han ikke gør ja så smut du heller langt væk fra ham....

Han vil prøve en som ik har erfaring øhh sig mig tror du & din kæreste at piger/fyre er stadig jomfruer ved 18 års alderen ??!! ,det tviler jeg stærkt på om dem som er det ,er det kun pga enten deres tro på ægteskab eller deres tro den eneste ene .... så det er vist en fantasi/drøm han godt kna glemme alt om ....

Jeg må alså lige sige det her Hvad H skulle der dog være galt med dig i sengen det er da ham som er for dårlig så hvis du er for krævende alså hvis han vil have noget Bum BUm (SEX) så må han sgu også gør lidt for det og Omvendt!.

Til all jer som ser på porno osv tænk på det her næste gang du ser sådan noget , Mange Porno duller dør af HIv/AIDS og mange af dem gør det pga Narko Problemer eller noget andet forfærdligt så tænk på næste gang du ser en pornofilm at hende den sexede kvinde er sikekrt enten syg eller på narko eller har det ekstremt dårligt med hende selv og du Nyder at hun har det skidt og spiller skuespil for dig!!! (jeg ved jeg tager den meget strent og hårdt ud ).

Jeg vil godt sige jeg er 22 år og af hankøn min kæreste er også af hankøn men 31 år jeg fatter det simpelt hen ikke hvad i H hvad fyre kan få ud af det porno når de har deres søde/lækkre kærester/koner osv ....

I just dont get it .

Min konklusion er de fyre som heller vil se på porno osv end at lægge /lire deres kæreste op har mere eller mindre
nogle store problemer i deres liv og de burde tænke over hvad det er de gør og siger for de sårer dem som elsker den højst! .

Med venlig hilsen

Mikey_Aarhus

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 02-07-03 09:14

jeg tænder på modne kvinder, dem der tør noget og ikke de unge (kun lidt)