/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Hvad indeholder programmet?
Fra : Natravnen
Vist : 868 gange
200 point
Dato : 09-03-09 19:20

Microsoft Office PRO Edition 2003?

Problemet er, at jeg (min svigersøn) for 5 år siden installerede Windows XP Prof. DK 2000 med licens og produktnøgle, MEN Office XP prof. DK med FrontPage 2000 blev installeret fra en piratdisk, hvorfor jeg nu pga. *Genuine* er bange for at miste min hp, som jeg har opbygget med FrontPage.

Jeg har nu mulighed for at købe en uåbnet originalpakke, Microsoft Office PRO Edition 2003, og sælger vil selvfølgelig ikke bryde pakningen, men MENER, at den også indeholder en disk med FrontPage, men kan ikke garantere.

Jeg er i forvejen ikke nogen ørn til dette her, og jeg ved heller ikke, om "edition" er en opgradering ell. et produkt, jeg kan bruge fra bunden.

Har prøvet at Google, men er ikke blevet klogere.
Kan I hjælpe mig?

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 210 point
Dato : 09-03-09 19:28

Microsoft Office Professional Edition 2003
indeholder disse programmer

Office Word 2003
Office Excel 2003
PowerPoint 2003
Publisher 2003
Access 2003

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-09 19:33

Citat
men MENER, at den også indeholder en disk med FrontPage, men kan ikke garantere.

Kan han IKKE læse

Det står da HØJT OG TYDELIGT PÅ PAKKEN hvad den indeholder....

Citat
Suite includes Access 2003, Excel 2003, Outlook 2003 with Business Contact Manager, PowerPoint 2003, Publisher 2003, and Word 2003

Men til oplysning - FrontPage er IKKE med...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-03-09 19:41

Netop, jeg kan ikke se at Frontpage er med i office pakken,
heller ikke i office 2007

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-09 19:46

Frontpage er UDGÅET for ÅR tilbage

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-03-09 19:58

Front Page er i Office 2000 men ikke i senere udgaver.

Kommentar
Fra : Natravnen

Dato : 09-03-09 20:00

Foreløbig tak, men jeg blev i tvivl, da jeg fandt dette på www.piratgruppen.org/forum ....
Læg mærke til, hvad der står ved CD2.

Microsoft Office 2003 Pro SP2 dk Dansk, Danish
************************************************************************
Microsoft Office 2003 Professional Edition

Dansk version
Service Pack 2 (SP2)
Post-SP2-hotfixes udgivet pr. d.06.07.06

CD1: Access, Excel, InfoPath, Outlook, PowerPoint, Publisher, Word
CD2: FrontPage
CD3: OneNote
CD4: Visio

Service Pack 2 er slipstreamet ind i installationerne og Post-SP2-
hotfixes udgivet pr. d.06.07.06 er tilsvarende integreret. Se
tekstfilerne i rod-mapperne for nærmere detaljer.

Udpakning resulterer i fire brændbare images:
CD1: 572mb
CD2: 296mb
CD3: 159mb
CD4: 272mb

Samlet 1.23gb

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-09 20:04

Nå - jeg var lidt for hurtig - den eksisterer endnu

http://www3.aok.dk/infosites/3725/

Bortset fra det er jeg da ikke sikker på FP havde noget med Office pakken at gøre - den var i Win98 (Express)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-09 20:09

For det første er det jo ulovlig software....

For det andet er det en bruger der "udbyder" en SELVSAMMENSAT pakke....

Citat
Udpakning resulterer i fire brændbare images:
CD1: 572mb
CD2: 296mb
CD3: 159mb
CD4: 272mb

Sådan sælger MS IKKE software

Kommentar
Fra : Natravnen

Dato : 09-03-09 20:26

REFI - Dette link http://www3.aok.dk/infosites/3725/ er da til en hyggelig restaurant med navn Restaurant Frontpage (eller har jeg misforstået noget?)

granner01 skrev "Front Page er i Office 2000 men ikke i senere udgaver."
Nemlig, og det er netop denne version, jeg har med FrontPage, men bare ikke lovlig

Jeg kan også købe den, men sælger MENER, at disketten med FrontPage kun er introduktion og udløber efter 14 dags brug. ????

PS: I er ellers godt nok hurtige til at svare herinde )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-09 20:29

Citat
eller har jeg misforstået noget

Nej du har IKKE misforstået noget - jeg kunne bare ikke dy mig....

Kommentar
Fra : Natravnen

Dato : 09-03-09 20:43

refi - Hvor skulle du skamme dig - gøre nar af en gammel folkepensionist med firkantede, røde øjne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-09 20:50

Uden "humor" - DØR Kandu

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-03-09 20:52

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-09 22:13

Her er "Spisekortet" til den hyggelige restaurant med navn Restaurant Frontpage
(måske)

REMOVE DISABLE UNINSTALL OGA - Office Genuine Advantage
http://www.trucchetti.com/en/2008/10/29/rimuovere-oga-office-genuine-advantage-kb949810/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-09 22:34

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-03-09 22:55

Du behøver da ikke være så forskrækket over at din Officepakke ikke er lovlig, der er ikke nogen der kommer efter dig, du bliver ikke hængt ud i dagspressen, du bliver ikke skudt eller hængt.

Så op med humøret og nyd programmet og lad være med at ofte penge på Office 2003.

Kommentar
Fra : Natravnen

Dato : 10-03-09 00:36

Så var Restaurant Frontpage alligevel besøget værd, og jeg vil straks studere spisekortet til mindste detalje og derefter tygge mig gennem hele menuen.
Håber, jeg ikke kløjs i det undervejs.

Hvor er I bare herlige

Giver jer lige en melding, hvis jeg overlever!

PS: Det er vist nok første gang, jeg har stillet et spørgsmål.
Er der ikke mulighed for at fordele point'ene mellem jer I har jo fortjent dem alle sammen.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-03-09 00:41

"Edition" er ret oversat "udgave", lige som en bog der kommer i både 1. og 2. udgave hvor der undervejs er ændret noget.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-03-09 01:05

Hvad vil du dog med den Office pakke OpenOffice kan åbne - redigere - gemme i Microsoft format + direkte til pdf,, den koster gratis og er helt lovlig: http://da.openoffice.org/

Kommentar
Fra : Natravnen

Dato : 10-03-09 01:18

o.v.n.
Jeg har skam OpenOffice, men problemet er, at den IKKE kan arbejde med FrontPage, hvilket jeg har hårdt brug for, da min hp er bygget op i FP.
Desuden siges/skrives det, at der er problemer med det, hvis der er tabeller m.m. i word-dokumenterne.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-03-09 02:01

FrontPage er uddød, KompoZer er afløseren: http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer.php og et link til en som brugte FrontPage: http://kimludvigsen.dk/phpbb3/viewtopic.php?f=3&t=6824284

Kommentar
Fra : Natravnen

Dato : 10-03-09 02:27

Du skal have tak for link'ene o.v.n. - Jeg gemmer dem, men prøv at tage et kort blik på min hp.
Allerede første side (index-siden) vil give problemer.
Desuden er hp'en en skøn blanding af faste sideopbygnings-skabeloner, rammer, tabeller, HTML- og javakoder.
www.mega-mco.dk

Kommentar
Fra : Natravnen

Dato : 10-03-09 02:39

I skulle bare høre, hvor højt jeg jubler lige nu - kan næsten ikke få armene ned igen
Ingen dumme Genuine-beskeder og ingen grim stjerne.
(Så vil tiden vises, om de kommer igen ved næste opdatering).

Mange, mange tak alle sammen
- men hvordan fordeler jeg point'ene?

PS: Jeg har læst/hørt, at Microsoft sammen med en fremtidig opdatering vil indsætte en slags virus, der sætter skærmen i sort hos dem med uægte programmer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-03-09 08:06

Ved næste opdatering hvor den vil forære dig "retten" Office Genuine Advantage,
markerer du at den ikke skal hentes og installeres.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-09 10:50

Citat
- men hvordan fordeler jeg point'ene?

Lige for at sætte det på plads...

Du kan ikke "fordele"...

KUN et af svarene/kommentarerne kan accepteres...

Din eneste mulighed for fordeling er ved acceptere en her og oprette et nyt spørgsmål og "dele point" ud der til en anden... - men det koster jo extra point....

Disse point er i øvrigt IKKE så vigtige - så giv du roligt til EEN og sig tak til resten

Kommentar
Fra : Natravnen

Dato : 10-03-09 12:54

Jeg har vist kun 93 point tilbage at gøre godt med

Vil ellers lige fortælle jer, at jeg allerede i dag fik en opdatering fra Microsoft.
Den indeholdt kun Genuine, så jeg fjernede bare "fluebenet" og opdaterede ikke

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-03-09 16:59

Microsoft udsender ikke virus, men de kan sørge for at programmet holder op med at virke, som f.eks at XP stopper efter 30 dage hvis den ikke bliver produktaktiveret.

Kommentar
Fra : Natravnen

Dato : 10-03-09 20:28

Luffe A - Kan de også gøre det, hvis man ikke har "stjerne"-filen til Genuine?
Jeg spurgte dem (Microsoft) for et stykke tid siden, om problemet kunne løses, hvis jeg betalte dem for en licens og produktnøgle, men dette kunne ikke lade sig gøre, da FP var udgået.

Det eneste, de kunne anbefale mig, var at købe et helt nyt produkt og så starte forfra, da FrontPage ikke kunne konverteres til andre produkter.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-03-09 21:22

Hold du bare fast i Front Page, Jeg mener jeg har programmet seperat, så skulle det være så send mig et brev.

Kommentar
Fra : Natravnen

Dato : 11-03-09 01:27

Aiiiii Granner, hvor er det sødt af dig Jeg vil nok benytte mig af dit tilbud, for jeg får altså røde knopper ved tanken om, at programmes "fryses".

Og I har i det hele taget været søde og hjælpsomme alle sammen, så jeg har slet ikke lyst til at lukke denne tråd, men det skal jeg vel.
Må vel også se på, hvem der først har svaret konkret på mit stillede spørgsmål, selvom jeg har fået mange "sidegevinster".

Godkendelse af svar
Fra : Natravnen

Dato : 12-03-09 00:19

Tak for svaret Teil.