/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hvor for jeg Crash Bandicoot
Fra : Befan
Vist : 1592 gange
500 point
Dato : 08-03-09 12:12

Jeg vil meget gerne have fat i de gode gamle Crash Bandicoot spil men vil ikke have de ny men de helt gamle til ps1 da de er det fedeste at spille..

har fundet ud af at der findes en Crash Bandicoot Collector's Edition hvor i 3 første Crash spil er i en pakke .. og her kommet mit spørgsmål hvor kan jeg købe den vil helt vildt gerne have den..??

Håber i kan hjælpe mig med enden en forretning hvor jegk na købe det heller en nethandler.

Med venlig hilsen Befan..

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 08-03-09 12:17
Kommentar
Fra : Befan

Dato : 08-03-09 12:26

som jeg ser det kan jeg ikke købe det fra denne side det man skal være registreret borger i USA... og derfor kan jeg ikke købe det da jeg jo bor i DK... hm så som jeg ser det skal det helt være en side hvro de sender til DK / EU..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-09 12:34

Prøv at søg på den blå avis www.dba.dk www.guloggratis.dk www.papkassen.dk

Du kan også selv oprette annoncer samme steder, der må da være nogle der er blevet trætte af de spil (selv om de nu er sjove)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-09 12:34

Nåå ja, tjekker da lige om en af ungerne er færdige med de spil

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 08-03-09 12:39

Nå ja... og jeg ville aldrig give slip på spillene vis jeg fik fat i dem igen... for de er sku mega sjove..

hva mener du med at du skal tjekke om dine unger er færdige med de spil.. siger du at du har dem liggende !!!
uh det ville jeg så gerne have vis det er

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-09 12:40

Nu har jeg sendt sønnen en mail, men jeg tror forresten ikke han havde mere end et spil til ps1

Indtil videre kan du jo kikke her

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Crash+Bandicoot+Collector%27s+Edition%2Bps1&btnG=S%C3%B8g&meta=

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-09 12:42

Sidder lige og tænker på... ja ja grin bare

Men hvis du køber fra udlandet, kan de så spilles på en dansk maskine - har du chip i?

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 08-03-09 12:45

nej nok ikke med mindre de er region fri... nej vi har ikke chippet den da der stadig er garenti på..

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 08-03-09 12:46

jeg kom til at tænke på man kan godt spille ps1 spil på en ps2 ikke for det mener jeg godt men kan ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-09 13:01

Det mener jeg også du kan........sønnen har ikke reageret, så jeg kan ikke svarer dig på om han har et spil eller to han vil af med - hvis han overhovedet har dem endnu - han har ps3 nu

Her er en der har et enkelt spil

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58679358

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 08-03-09 13:06

okay mange tak for hjælpen man skriv endelig vis du høre noget fra din søn... det link du skrev er kun til ps2 spil... og det ene Crash Bandicoot er ikke den jeg gerne vil have deværre...

Accepteret svar
Fra : ups8700

Modtaget 500 point
Dato : 08-03-09 14:10
Kommentar
Fra : Befan

Dato : 08-03-09 15:39

Mange tak for hjælpen ... jeg kunne godt bruge linket.. jeg har bestilt Crash Bandicoot og Crash Bandicoot 2 til 235 kr ca.. så det var ikke så slemt.. men håber bare jeg kan spille dem selvom de er købt i UK...

Kommentar
Fra : ups8700

Dato : 08-03-09 15:58

Det kan du godt da du har købt det i region 2 som er europe

her er en liste over regionerne
0 is Japan
1 is USA/Canada
2 is Europe/PAL
3 is Asia

Mvh ups8700

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-09 16:13

Jamen det var da dejligt, at du kunne finde dem, så behøver vi jo ikke vente på sønnen ser mailen

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 08-03-09 16:15

okay mange tak for svaret .. det er jeg glad for at høre...

jeg vælger dig vinder fordi du har givet det bedste svar...

ang dig Nordsted1 så har du også været en stor hjælp! mange tak for dine svar.

Godkendelse af svar
Fra : Befan

Dato : 08-03-09 16:16

Tak for svaret ups8700.

Kommentar
Fra : ups8700

Dato : 08-03-09 17:32

Hej

Det var da godt at du kunne bruge det.
og jeg siger mange tak.

Kommentar
Fra : ThomasT1976

Dato : 28-04-09 13:58

Ellers prøv: www.brugtespil.dk der kan tit gøres en god handel.