/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fartpilot til Golf IV 1,9 TDI 115 PD
Fra : AlbertoTDI
Vist : 378 gange
20 point
Dato : 01-04-03 12:54

Hej

Er der nogen der ved om man selv kan installere en fartpilot i en Golf IV 1,9 TDI 115 PD fra 12/2000? (det er en 2001 model).
Selve "armen" kan købes for 5-600 kr. men værkstedet vil have 2.000 kr. for at installere den.
Så vidt jeg er orienteret er det bare en spm om at trække et par kabler og så burde det virke.
Alternativt er der så nogen der kan fixe det for mindre end 2K?

AlbertoTDI

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 01-04-03 17:02

Det burde ikke være nogen større operation. Du vil alternativt også kunne prøve at søge på delnr. på www.google.com og/eller kigge i nyhedsgrupper efter erfaringer med denne bilmodel...

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : janbrix

Dato : 19-06-03 21:43

hej jeg har en fist punto 1,9 jdt hvor for jeg styresinalet fra hilsen brix