/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Sløvt grafikkort
Fra : CCjunior
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 22-02-09 18:48

Min bærbar er enormt sløv.
Den er ny formateret så aller instillinger er gendannet. Den burde være fri for snavs og andet skidt..
Men når jeg så f.eks logger på Fjæsbogen og skal spille bowling så går grafikken næsten i stå.. Det hele hakker og blæseren er ved at gå helt amok. Min processor kraft ligger tæt på 100 %..
Hva dælen kan der være galt ???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-02-09 19:01

Er der den rigtige driver installeret til grafikkortet - driveren burde være på en cd der fulgte med comp.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-02-09 19:05

Compteren er preinstalleret, så driver burde sq passe..hehe..
Jeg nøler lidt med at opdaterer driver da jeg mener at den oprindelige driver burde kunne klare noget så simpelt som at gå på nettet..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-09 19:12

Gå alligevel ind i enhedshåntering og kig lidt på dine drivere. Den kunne måske være justeret inden levering.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-02-09 19:42

Citat
Min processor kraft ligger tæt på 100 %..
Bowling på fjæsen bruger meget, hos mig er mit CPU-brug mellem 50-80% så jeg tror ikke det er der dit problem er, men dit grafikkort der ikke kører rigtigt.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-02-09 21:02

kan det hjælpe med flere ram ???
min cpu kører tit op på 100% og jeg fatter sq ikke hvorfor den er så belastet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-02-09 00:09

Citat
kan det hjælpe med flere ram
hvis du har kunne køre bowling på fjæsen tidligere, så er det ikke for lidt ram.

Annuller spørgsmålet
Fra : CCjunior

Dato : 15-04-09 17:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål