/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
avi / mpg
Fra : Mirakulix000
Vist : 299 gange
50 point
Dato : 31-03-03 16:33

nogen der kender en site med avi mpg eller lignedne i støre format. det er til baggrund på en site
jeg er ved at lave så det må gerne være sådan lidt abstrakt hvis i forstår

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 31-03-03 16:34

www.demospasser.dk er et fantastisk site med mange mpg og avi film

beck

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 31-03-03 16:35

Du kan prøve og søge på www.google.com de har en søgemaskine kun til billeder.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 31-03-03 19:39

prøv www.digitalblasphemy.com der er virkeligt meget cool stuff

Mvh dr_Scooter

Kommentar
Fra : Mirakulix000

Dato : 31-03-03 21:54

dr_Scooter er inde på noget af det rigitige.. det er noget r den stil jeg søger...

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 31-03-03 21:57

Så accepter svar og tjek: http://www.kandu.dk/dk/spg/13263

Kommentar
Fra : Mirakulix000

Dato : 31-03-03 22:03

ja det er flot beckski men jeg har altså ikke fået besvaret mit spørgsmål ordenligt!!!!!

det er kun for at give andre en ide om hvad det er jeg søger....

Men du vil havde at jeg acceptere noget som svare til at svare at 2+2 er lig 4 når der bliver spurt hvad 2+2+3 er !!!!

Prøv nu at slapper lidt af med at acceptere svar!!!!

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 31-03-03 22:05

jeg accepterer skam kun de svar jeg er tilfreds med

du klarer dine svar/spørgsmål ....

så vi begge to slapper da helt af

Kommentar
Fra : Mirakulix000

Dato : 31-03-03 22:07

TAK :D

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 01-04-03 00:01

Mirakulix000....
Jeg ved ikke om det er ved at være over min sengetid, men kan du ikke forklare det så en 10 årig vile forstå det....så har jeg nok også en chance

beckski.....
Må altså give Mirakulix000 ret...jeg har også dage gamle spørgsmål, som ligger og venter på det rigtige svar, og fremgangsmåden bør være oplysning/venlighed, og ikke frembrusende ønsker om at lukke spørgsmål

Kommentar
Fra : Mirakulix000

Dato : 01-04-03 17:26

tak for medholde Uffe29...

jeg ved ikke om du kender roxio easy cd/Dvd creator??? der er nogle mpg baggrund man kan bruge til menue på dvd'ere det er noget i den stil...

Men hvis du ikke kender roxio bla bla :) så er det lidt lige som et baggrundsbilled gerne lyst og indbydende, det skal være i høj opløsning og i en størrelse så det ser pænt ud i en browser som baggrund.
Det jeg gerne vil havde er noget hvor det meste af billedet er statisk men noget af det bevæger sig, og at bevægelserne egner sig til at blive vist i loops.

håber det er forklaring nok det er lidt svært at forklarer :)