/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
stålplade
Fra : polpot
Vist : 3830 gange
100 point
Dato : 31-03-03 08:41

hej allesammen.
jeg skal have fat i en rustfri stålplade, som jeg skal bruge til et spisebord.
Jeg bor på frederiksberg, hvem kan jeg ringe til for at skaffe sådan en svend.
håber nogle kan hjælpe
mvh
polpot

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 31-03-03 08:46

En rustfri stålplade kan du købe igennem Brødrene Dahl eller Sanistål men jeg ville nok ringe til nærmeste VVS-, Isolatør-, Maskinværksted- forhandler og forhøre mig først

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-03 08:49

Snup PDF filen til højre fra Sanistål http://www.sanistaal.dk/www/S-og-M.html

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-03 09:39

Skal pladen være "selvbærende" eller bare som dække? Hvis du faxer en tegning til Gybo att. Bo fax 75 63 10 11, kan de skære en ud til dig på laser-skærer. Bed om 1 mm poleret plade hvis den bare skal dække, så får du den leveret med film og hele molesjavsen. De kan også udskære alt mulig andet - bogstaver - tal. Dødflotte husnumre iøvrigt.

Sanistål er stålgrossist og leverer normalt kun hele plader. Samtidig er rustfri noget skrammel at skære i/bearbejde selv, med mindre man har værktøjet til det.

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 31-03-03 10:07

Du kan også prøve at kontakte JPA Metal Tlf.40 44 70 40 som har løst flere opgaver(bord,lamper,vinreol flere barer samt afdækningsplader), som jeg har haft vedr. rustfri specialopgaver. Han laver pænt arbejde til en fornuftig pris.
Venlig hilsen 1april

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 31-03-03 10:09

Vær lige opmærksom på at du får kold mad for eftertiden, den snupper varmen fra din mad. Er afprøvet og skrottet igen (;----((((

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 31-03-03 14:57

Prøv Panda stål de har adressen

Franke Panda A/S
Sintrupvej 35
DK-8220 Brabrand

E-MAIL info@franke-panda.dk
TLF +45 86 24 90 24
FAX +45 86 24 90 88
CVR-nr. 25082079

Godkendelse af svar
Fra : polpot

Dato : 02-04-03 15:15

Tak for svaret søren.