/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Den første trediedel af vits?
Fra : perulla05
Vist : 725 gange
50 point
Dato : 09-02-09 17:03

Jeg har glemt første 3.del af flg. vits, hvor tre mænd praler med deres kvinder.

Den første siger: ?
Den anden, som er araber, siger: Ork, vore kvinder er så langbenede, at når de rider på kamel, så slæber fødderne hen ad sandet. Og det er altså ikke fordi vore kameler er små!

Den tredie, som er nordmand, siger: Ork, som om det er noget: Når vi klasker vores kvinder bagi før vi går på arbejde, så vibrerer de endnu når vi kommer hjem. Og det er ikke fordi deres røv er stor, det er fordi vi har sådan en kort arbejdsdag!

Det er jo en sjov og overraskende pointe, men vitsen er bedst hvis bare man kunne huske hvem den første er, og hvad han siger.
På forhånd tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : perulla05

Dato : 09-02-09 17:05

Jeg har en god vits på vej når jeg får svar på ovenstående!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-02-09 17:21

Man kan jo altid digte lidt, æ ou? hi hi

Hanne

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 09-02-09 17:25

En italiener, en franskmand og en dansker sidder og taler om kvinder. Italieneren siger: - Vore kvinder er så slanke om taljen, at man kan nå rundt om livet ved at sætte fingerspidserne mod hinanden. Det er ikke fordi, at vi har specielt store hænder i Italien, men så slanke er de bare. Franskmanden siger: - Vore kvinder er så langbenede, at de kan sidde på en barstol og endda nå gulvet med flad fod. Det er ikke fordi, at barstolene er specielt lave i Frankrig, men så langbenede er vore kvinder bare. Danskeren siger: - Hvis vi giver vore kvinder et klask bagi, inden vi går på arbejde om morgenen, vibrerer det stadig, når vi kommer hjem. Det er ikke fordi, de danske kvinder er specielt fede, det er fordi vi danskere har sådan en kort arbejdsdag.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 09-02-09 17:26

En italiener, en franskmand og en dansker sidder og taler om kvinder.

Italieneren siger: Vore kvinder er så slanke om taljen, at man kan nå rundt om livet ved at sætte fingerspidserne mod hinanden. Det er ikke fordi, at vi har specielt store hænder i Italien, men så slanke er de bare.

Franskmanden siger: Vore kvinder er så langbenede, at de kan sidde på en barstol og endda nå gulvet med flad fod. Det er ikke fordi, at barstolene er specielt lave i Frankrig, men så langbenede er vores kvinder bare.

Danskeren siger: Hvis vi giver vore kvinder et klask bagi, inden vi går på arbejde om morgenen, vibrerer det stadigt når vi kommer hjem. Det er ikke fordi de er specielt fede, det er fordi, vi har så kort en arbejdsdag.

....mon ikke den findes i talrige varianter sådan har den ihvertfald også været lanceret

Godkendelse af svar
Fra : perulla05

Dato : 09-02-09 18:20

Tak for svaret Klaudi. Du kom jo først - og det var jo lige den 3.del jeg manglede!
Og så den jeg skylder:
Afgangseksamen på stewardesse-skolen. Spørgsmål: Du er den eneste kvindelige stewardesse ombord på et fly fyldt med 355 mænd. I nødlander på en øde ø. Hvad vil du gøre?
Den tyske studine: Uha, jeg vil låse mig inde på toilettet!
Den amerikanske: Jeg vil skynde mig at blive rigtig gode venner med den største og stærkeste af mændene!
Den franske: Jeg forstår godt spørgsmålet, men hvad er problemet?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-09 18:32

Velbekommen