/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Hjælp til FP 2000
Fra : meggi
Vist : 410 gange
200 point
Dato : 05-02-09 12:16

Hej.
Jeg skal redigere end hp for en bekendt, jeg har hentet den ned med Total comandor, og er klar til at gå igang.

Når jeg vil åbne den i FP, åbnes alle mine HP's (i venstre side i fil oversigten) jeg har liggende i min mappe My Webs.

Alle HP's ligger ellers i hver sin mappe under My Webs, men alligevel sker det...
Den nye mappe har ikke icon som de andre, dvs. mappen med globusen, er den ikke registreret som et websted evt? hvis, hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 05-02-09 12:29

Er du sikker på, at den pågældende HP ligger på en server, der har FP extensions ?

Hvis ikke, kan du selvklart ikke redigere i den.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 05-02-09 12:33

Hej jeg bruger også Frontpage og Totalcommander
har dog ingen problemer, bruger du "åben websted" når du vil redigere siden ?
du kan eventuel lave en ny mappe der hedder "Mine Websteder" og flytte det hele derover.
i TCM kan du også højreklikke og vælg "rediger"
et andet tip! brug kun små bogstaver til mapper og billeder mm. det forhindre mange fejl.
vil dog anbefale at bruge Frontpage 2003 kan hentes her
Kode
http://www.jelsbjerg.dk/fun/frp2003.zip

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-09 14:44

Den skal importeres til et websted på din computer først.

Filer > ny > websted.
Nu kan du importere og ændre Default.htm

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 06-02-09 21:48

hej meggi
det ville være rart med en komentar

Annuller spørgsmålet
Fra : meggi

Dato : 29-04-09 19:17

Undskyld jeg ikke har været herinde i længe og har kunnet svare, nu er jeg tilbage igen

Min veninde har fundet ud af hvad der var galt, det var noget fra udbyderen, ved ikke helt hvad.

Tak for jeres forsøg, det er altid herligt at komme herinde og få hjælp.