/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hvordan bliver man.....
Fra : nysen01
Vist : 1028 gange
25 point
Dato : 04-02-09 12:35

pornostjerne? Jeg tænder forbandet meget på mange af de der kønne piger som er i diverse pornofilm, og kunne for den sags skyld selv godt tænke mig at få et job som skuespiller i branchen. Kan I give nogle råd (og jeg gider ikke sjofle og ubehøvlede svar tilbage da jeg mener mit spørgsmål alvorligt)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-02-09 12:46

Citat
Jeg tænder forbandet meget på mange af de der kønne piger som er i diverse pornofilm

Det er jo netop formålet, det er derfor der er et marked.

Men for at blive pornofilmstjerne:
Du skal glemme alt om at "tænde på og gnist", det er ren buiseness, skuespillernes kroppe er i den forbindelse kun redskaber. Du skal være i stand til at "holde gejsten" i lang tid, selv om du ved, at pigerne også kun gør det for penge, selv om der er folk omkring, selv om "akten" kører efter nøje instrukser undervejs, selv om du måske er ved at blive svedet i røven af kamerafolkenes halogenlamper,..o.s.v.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 35 point
Dato : 04-02-09 12:56

http://www.pornomodel.nu/fyr.htm

Om du så bliver stjerne er jo noget du selv er med til at påvirke

Kommentar
Fra : nysen01

Dato : 04-02-09 13:55

dova> jo den er jeg skam med på. Har tidligere set en film om hvordan sådanne scener bliver iværksat. Men selv om der er penge med i spillet ændre det jo ikke på at pigerne kan være uhyre dejlig at nyde. (selvom det er arbejde)
En af mine venner nævnte for nydelig at det ikke altid var sikkert at mændende fik noget løn hvis de kom for tidlig. Ved sku ikke lige om det er rigtigt, men hvad så med pigerne måske?

Overskriften på mit spørgsmål går mest på HVORDAN jeg kommer ind i branchen? Bliver man tilfældigt opdaget, skal man gå i en swingerklub eller på sexmesse for at blive set, skal man køre rundt i en toplækker bil, skal man gå nøjen rundt på cafèer eller skal man gå nede på stranden - finde en flok piger og så håbe på at de tager en med op på et værelse hvor kamerafolkene står klar? (så enkelt er det jo nok ikke)?
Hvordan fanden bliver pigerne så opdaget? Hende her f.eks var vist model inden hun kom i magasinet playboy - men findes der et kvindemagasin hvor man kan (hvis man ellers ligner en model) få chancen for at komme i og dermed blive set?

Ja undskyld alle disse spørgsmål - er nok så stresset og besat af tanken i øjeblikket at jeg "flyver" lidt rundt i det hele

Kommentar
Fra : nysen01

Dato : 04-02-09 13:57

Og hende her = ja det er lucie http://peachyforum.com/forums/t/104719.aspx

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-02-09 14:26

Hej.
Prøv at kigge i diverse aviser.
Ekstrabladet f.eks. der er annoncer i hvor de søger nøgenmodeller. Det er da der du skal starte.
Det er der de finder dem.
Tror jeg

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-02-09 14:51

Kontakt producenterne og gå til prøve, på samme måde kommer pigerne ind i branchen

Kommentar
Fra : nysen01

Dato : 04-02-09 15:16

Dejlig med god respons. Det skal I have tak for. Jeg tror jeg kan komme videre den vej rundt her.
I skriver at man skal til prøve. Uha Ved I hvor på nettet jeg lige kan finde præcise anvisninger på hvad det kan være?

Godkendelse af svar
Fra : nysen01

Dato : 04-02-09 15:16

Tak for svaret Kortoververden.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 04-02-09 16:53

centropa film i Avedøre indspiller mange pornofilm. Ring til dem om en prøvefilmning

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 04-02-09 18:38

Du skal sikkert bare bevise at du kan stiveret med 4-5 mænd i lokalet, og så vil de sikkert gerne se dig i action alene.