/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Macskafogó (Cat City)
Fra : ajensen05
Vist : 238 gange
20 point
Dato : 01-02-09 20:59

Hej folkens.

Mit spørgsmål drejer sig om ovenstående film, en ungarsk animationsfilm fra '86. (Mere info her: http://www.imdb.com/title/tt0179955/) - Jeg erindrer at have set denne i min barndom (Jeg er født i '84) - Og det må næsten have været med danske stemmer, da mit ungarske ikke rækker ret langt.

Er der nogen der kan bekræfte om denne film findes med danske stemmer og hvor man i så fald kan få fat i den?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-09 21:03

Dit link virker ikke. Jeg kunne måske svare, jeg er inkarneret tegnefilms fan.

Kommentar
Fra : ajensen05

Dato : 01-02-09 21:03

D'OH!

Rigtigt link her:
http://www.imdb.com/title/tt0179955/

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-09 21:06
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-09 21:11
Kommentar
Fra : ajensen05

Dato : 01-02-09 21:14

Jep det er den.

Har googlet rimelig kraftigt efter den, så det er ikke subtitle links jeg er ude efter.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-09 21:20

Nej med det var den eneste side jeg fandt filmen.

Nu skal vi bare finde et sted hvor den kan købes med danske undertekster. Og der er det nok hurtigere og mere sikkert at gå ned i en musikforretning og få dem til at bestille den, du kan nægte at betale hvis der ikke er danske undertekster.

Kommentar
Fra : ajensen05

Dato : 01-02-09 21:25

Nu var det jo ikke rigtig undertekster jeg var interesseret i.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-09 21:31

Nej du vilhave den på dansk, men der er større chancer at få den med danske undertekster end at få den på dansk. Den findes ikke på dansk på nettet, og så er en musikbutik sagen. De kan søge i arkiver som vi ikke har adgang til.