/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Driver til D-10 modem(ICENET).
Fra : Byb75
Vist : 365 gange
100 point
Dato : 01-02-09 14:34

Hej. En bekendt har købt en Asus eeepc med Linux. Endvider et modem D-10 fra Anydata til Icene(mobilt bredbånd)t. Hvordan for jeg den til at kører på denne Asus???Der er kun driver til Xp og Vista??
på forhånd tak

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-09 17:04

Skyld dig at slette dette spørgsmål, det er spild af point at have 2 spørgsmål om det samme.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-02-09 17:44

Det skulle du have skrevet i det andet spørgsmål granner01, når du også har skrevet i det her, så kan spørger ikke få sine point tilbage