/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
samsung omnia
Fra : pk2dk99
Vist : 1055 gange
50 point
Dato : 31-01-09 07:20

Hej med jer
Jeg overvejer at køb samsung omnia mobil. Hvad siger i til den mobil? Har den høj ringtoner?
venligst fortæl.
tak

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-01-09 07:50
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-01-09 08:46

Høj ringetone ???

Du skal vel ikke gøre hele morgenbussen opmærksom på at nu ringer den ?

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 31-01-09 09:00

jeg mener når den er i jakken og man kører bil. kan man høre lyden?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-01-09 09:11

Hvor gammel er bilen ?

Hvis Du kører bil er den jo sat til håndfri med højttalere............eller hur ?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 31-01-09 09:45

Ellers er der jo heldigvis indbygget vibrator, så hvis du ikke hører den, så kan du mærke den

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 31-01-09 10:42

eller er der jo noget der hedder et trådløst head set til en mobil så kan du jo høre når den ringer og du skal heller ikke snakke i mobilen mens du køre og havde mobilen i hånden hvilket også er ulovligt

køre man i bl og skal snakke i mobil skal det være fra et fast monteret hond sæt med højtaler eller fra et trådløt head set du har i øret ellers lad mobilen ringe til du holder stille og kan snakke unden du køre

Accepteret svar
Fra : chobber

Modtaget 50 point
Dato : 31-01-09 11:54

Ja den har meget høj ringetone. Jeg har en selv og uanset støj, så hører jeg altid telefonen. Så den kan du rolig købe, det er virkelig en lækker telefon.

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 31-01-09 17:42

Tak for svaret chobber.