/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
første gang
Fra : kasperjensen
Vist : 710 gange
20 point
Dato : 26-01-09 19:11

hej..
jeg er en 15 årig dreng som snart skal være sammen med min kæreste, og vi skal i seng.

men er jomfru.
hvordan starter man/gør man?
hvor kommer man henne hvis man gør det uden kondom efter samlejen?
plzz hjælp mig:)

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 26-01-09 19:28
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-01-09 19:31

Første gang og i den alder kommer Du sgu længe inden sjoveren finder stedet

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-01-09 19:38

Men brug nu det kondom alligevel, Du har ingen kontrol før efter lidt træning som hun skal være med i, selv om Du når at trække Dig 3/4 ud kan nogle af de små fjumrehoveder der gør pigen tyk finde vej.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-09 19:48

Og du skal bruge kondom fordi du ikke bare går i seng med en pige du går også i seng med alle hendes tidligere partnere. I hvert fald når det gælder sexoverført infektioner.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-01-09 20:16

Og tag et håndklæde med i sengen.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-01-09 07:04

prøv dig frem og snak med din kæreste. og når i boller og du er ved og sprøjte så tag pikken ud og sprøjt på hendes mave eller ryg.
men bare prøv dig frem og snak med hende.

Kommentar
Fra : fhd6886

Dato : 28-01-09 23:32

Den her med at trække sig ud, er en meget dum ide, fordi:
De færeste ved det, men ingen mand, kan styre sit sæd på den måde. Længe inden han kommer, afgiver han faktisk små dråber af sæd, og det er nok til at gøre en kvinde gravid.
Diverse sygdomme er selvfølgelig også et minus.

Hvad angår hvad du skal gøre, kommer det vist af sig selv - rent dyrisk instinkt. Det lyder brutalt, men sådan er det. Ellers ville ingen dyr eller mennesker kunne have formeret sig.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-01-09 02:38

Vent dog med sex uden regnfrakke indtil I har et helt fast sygdomsfrit forhold uden sidespring, til den tid kan pigen også beslutte sig om hun vil bruge P-piller.

Dyrisk instinkt.........det sagde hun også i går

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 01-02-09 21:29

Brug kondom

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 11-03-09 17:15

Lige når du er ved at komme, träk dit lille svin ud, få din käreste til at holde munden åben, og hold hende for näsen :D

Förste gang, og denne her guide, er noget du ALDRIG vil glemme :D

Kommentar
Fra : jinxxd

Dato : 08-04-09 12:16

Hej Kasper

Du bør under alle omstændigheder bruge et kondom når du har sex med din kæreste. Kondomet er ikke kun til for at undgå at hun bliver gravid - det er også den eneste måde at sikre sig selv imod seksuelt overførte sygdomme.

Yderligere kan man sige, at i og med at det er første gang du skal i seng med en pige, er der nok en vis fare for at du "kommer før tid". Et kondom er med til at give dig lidt ekstra tid når i først er kommet i gang. Er du usikker med et kondom - så øv dig lidt hjemmefra. Så fremstår du også mere selvsikker overfor din kæreste.

En anden løsning er at lade din kæreste give dig kondomet på efter i har ligget i sengen og kysset og nusset og din kæreste er klar - der er jo ingen hemmelighed at drengene er klar før pigerne. Så brug tid på at få gjort hende liderlig. Kys hende, nus hende og slik hende eventuelt noget tid før i går i gang med selve samlejet.

Er grunden til at du ikke vil bruge et kondom at du gerne vil "komme på hende" - så træk pikken ud før du kommer, træk kondomet af (smid det på gulvet) kom på hendes mave eller hvor i nu begge synes et er frækt.

Jeg håber du kan bruge mit svar til noget.

/jinxxd

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 08-04-09 12:54

HeHE, sjovt der stadig kommer svar, hvis han endnu ikke har fået tissekone af sin dame siden 26-01-09 så må han overveje at få en ny.