/ Forside/ Karriere / Udlandet / Østlande / Spørgsmål
10  granner01 100
KLUMME
Fra : bibsamie
Vist : 972 gange
100 point
Dato : 25-01-09 20:16

det ses at du har skiftet avatar, er du også omskåret og går med kalot

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-09 12:02

Jeg plejer ellers at sige, at der ikke findes dumme spørgsmål

Tillykke du har opnået et umulige

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-09 13:18

Er helt enig med Nordsted

Et stort tillykke

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-01-09 15:06

ville bare følge kliken herpå sitet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-09 15:23

hvorfor skal Klumme så udstilles.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-01-09 15:24

kan man kalde det nemisis

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-09 15:31

Jeg er aldeles ikke med i nogen klike

Tror du har ringet forkert, dette er ikke børnetelefonen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-09 15:36

bibisame
du kan da godt kalde det nemesis, men hvis du tror her er kliker her på Kandu, så tager du fejl.

Jeg kender da nogle enkelte her på Kandu, ikke personligt men fordi jeg har haft brug for hjælp tidligere og har fået den af flere tålmodige personer. Det kan jeg da huske. Jeg kan da også huske dem der altid kommer med racistiske svinske bemærkninger. Og dem holder jeg mig fra. Lige som jeg gør i det virkelige liv.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-01-09 15:55

granner01

herregud du har jo heller ikke været her så længe endnu vel. hvem mener du kommer med racistiske bemærkninger her på kandu.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-09 16:00

Jeg vil ikke udstille nogle, men det er typisk visse unge mænd. Og mange er helt nystartede.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-01-09 19:49

granner01

gudskelov er min alder den samme som din og jeg er ikke nystartet og hankøn

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-01-09 19:52

granner01

undskyld der er 9 måneder til alderen er den samme som din, for mit vedkomne

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-09 22:11

Du behøver ikke undskylde, jeg er så glad for min alder, jeg skal aldrig arbejde mere

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-01-09 22:40

granner01

du er fan previligeret, ikke arbejde mere det er da skønt, så skal du kun lave det du selv vil og har lyst til

mvh
per

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 26-01-09 23:07

Ja jeg passer børnebørn når de er syge og når de har lyst og vi kører i kolonihaven forår sommer og efterår.
Så jeg føler mig priviligeret fordi jeg er gammel nok til at få efterløn.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 27-01-09 04:56

Går du fra at det er Davidsstjernen du hentyder til babsamie ...

Ja, man behøver vel ikke at fære fuldblods jøde, fordi man på e eller anden måde har sympati for Israel eller jødedommen....

Det vel jeg jo ikke om Klume har, og det vil han vel selv svare på, går jeg du fra...

Man bliver heller ikke Kineser af at gå med Mao Sko ....

Eller Palæstinenser af at gå med Partisan Tørklæde ...

Med Venlig Hilsen
Jørn Rudolph

P.S
Er du en Bjørn? - Siden du har sådan et Avatar?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-01-09 10:26

hej Bambi

jeg har intet imor jøder og jødedommen, jeg vil næsten sige at jeg sympatisere med dem, og ja jeg ville da gerne betegne mig selv som en bjørn, størrelsen passer til dels.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-01-09 10:27

der skulle stå intet imod jøder

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-09 10:05

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-01-09 10:29

Selv tak og tak for hyggelig samtale.