/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Popup ved åbning af filer
Fra : zhogun
Vist : 625 gange
200 point
Dato : 24-01-09 22:05

Hver gang jeg åbner for et dokument får jeg en pop-up meddelelse der siger følgende:

"Window kan ikke finde C:\user\filnavn.doxc. kontroller, at du skrev navnet korrekt og søg derefter igen"

Jeg kan efterfølgende trykke på dokumentet igen og den åbner op...

- Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg løser problemet???

Ved ikke om den hører under office-problemer, men nu prøver jeg lige her.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-01-09 23:04

Hvilket dokument?

..et med navnet: filnavn.doxc.

???

Det er nemlig ikke et gyldigt filnavn. Filnavne kan IKKE afsluttes med et punktum !!!

Prøver man at genne en sådan fil vil punktummet blive 'slettet'.

Derfor kan en sådan fil heller ikke åbnes !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-01-09 23:08

Hvis bare filen hedder: filnavn.doc burde den kunne åbnes normalt.

Får du stadig fejl første gang, men ikke anden? Så kunne det tyde på en fejl i din registreringsdatabase. Prøv at rense den med: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

Efter en scanning og evt. sletning af 'knækkede' reg.nøgler:

Genstart så din computer.

..og prøv igen
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-01-09 00:17

hvor åbner du dokumentet fra ?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-01-09 01:39

Er du sikker på, at det er et decideret "problem". men men bare noget, der generer dig?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-01-09 19:18

mon ikke du mener .docx det er filtypen for et word dokument i office 2007 og hvis du bruger office 2003 kan du ikke åbne dokumenter lavet i office 2007, med mindre du downloader et lille program fra MS hjemmeside som giver dig den mulighed.

Kommentar
Fra : zhogun

Dato : 25-01-09 19:32

Jeg åbner dokumentet ved at trykke direkte på fil-ikonet.

Ja, det er problem som medfører irritation, tak fordi du spurgte Justuniverse

Jeg har det nye office 07, så problemet burde ikke ligge dér, men ellers et muligt senarie.

Jeg tror jeg vil prøve molekyles ide til at starte med - jeg melder tilbage på et tidspunkt.